لزوم همراهی پلیس در پاکسازی خودروهای فروش میوه در بندرعباس



به گزارش صبح ساحل، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: در برخورد با متخلفان سد معابر و خودروهای فروش میوه همیشه دست تنها عمل می کنیم.

رضا خوشبخت، افزود: این خودروها با ایجاد ترافیک و تصادف چهره شهر را نازیبا و سلامت شهروندان را به خطر انداخته اند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در پیشگیری و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز میوه فروشان سیار می توانند یار و یاور این مجموعه باشند، تصریح کرد: این همراهی زمینه ایجاد آسایش و آرامش در شهر و رضایت بیشتر شهروندان از مسئولان را فراهم می کند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: اِشغال خیابان ها و ایجاد ترافیک نوعی تخلف است که پلیس راهنمایی و رانندگی باید خودروهای فروش میوه را طبق قانون جریمه کند.

رضا خوشبخت خاطرنشان کرد: مجموعه پیشگیری و رفع تخلفات شهری تنها می تواند از فعالیت مقطعی این خودروها جلوگیری کند، نبود قوانین سخت گیرانه و عدم همراهی پلیس با این مجموعه در برخورد با متخلفان موجب شده تا بسیاری از آنان بعد از آزاد سازی تجهیزات شان به راحتی در مناطق دیگر فعالیت نمایند.

وی بیان کرد: اگر می گوییم فعالیت میوه فروشان سیار تخلف است چون بارها و بارها به دنبال ساماندهی آنان بوده ایم اما متاسفانه حاضر نشده اند کمترین همکاری را با این مجموعه داشته باشند.

این مقام مسئول اضافه کرد: حتی بر آن شدیم تا از این قشر حمایت کنیم و برای فعالیت قانونی آنان مکان هایی را در بلوار پاسداران، رجایی، امام حسین، علی ابن ابی طالب و محدوده میدان میوه و تره بار تعیین کرده ایم اما مالکان این خودروها نسبت به این موضوع بی توجه و باز کار خود را انجام داده اند.

خوشبخت ادامه داد: همراه نبودن نیروی انتظامی در جلوگیری از تخلفات این خودروها در شهر باعث شده تا بسیاری از نیروهای رفع تخلف شهری هنگام ماموریت های خود دچار آسیب شود و در بعضی مواقع بدلیل جراحات وارده از مراکز درمانی سر در بیاورند.

وی بیان کرد: متاسفانه هستند نیروهای این مجموعه را که هنگام انجام ماموریت های سازمانی به دلیل برخورد ناشایست میوه فروشان سیار، بینایی شان دچار مشکل شده و یا دست و پای آنان شکسته و از نواحی مختلف بدن آسیب جدی دیده اند.

به گفته مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری، مردم تنها از شهرداری انتظار جلوگیری از فعالیت این متخلفان و پاکسازی شهر را دارند اما باید بپذیرند که برای برخورد با آنان یک دست صدا ندارد و شهرداری بندرعباس هر آنچه را که در توان خود بوده به اجرا گذاشته است.

خوشبخت به منظور بهبود وضعیت موجود پیشنهاد کرد راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده تخلف میوه فروشان و حضورشان در شهر، خودروی متخلفان را توقیف و پلاک خودرو آنان را ضبط نماید تا از ادامه این تخلفات پیشگیری و جلوگیری شود.

وی خواستار همکاری و تعامل بیشتر نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی با مجموعه رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس شد تا ضمن ایجاد جلب رضایت عمومی، شهری زیباتر، سالم و بدون هرگونه تخلف داشته باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها