ممنوعیت فعالیت انبارهای بنکداران در سطح شهر بندرعباس



فرماندار بندرعباس گفت: کُد انباری اماکنی که با عنوان انبار توزیع و نگهداری کالا در سطح شهر فعالیت می‌کردند باطل و غیر مجاز است.

 

به گزارش صبح ساحل، فرماندار بندرعباس سه شنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت جابه جایی بنکداران از مرکز شهر بندرعباس به مجتمع جدید بنکداران اظهار داشت: کُد انباری تمامی اماکنی که تحت عنوان انبار توزیع و نگهداری کالا در سطح شهر بندرعباس فعالیت می‌کردند باطل شده است لذا این اماکن غیرمجاز هستند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مرتبط موظف هستند در راستا حفظ و ارتقاء سلامت و امنیت جامعه برابر ضوابط و مقررات اقدام کرده و از فعالیت این انبارها جلوگیری کنند.

رییس شورای اداری شهرستان بندرعباس اضافه کرد: با توجه به انتقال بنکداران به مجتمع جدید و غیرقانونی بودن اماکن مورد استفاده بعنوان انبار بنکداری یا توزیع کالای داخل شهر (خصوصا محدود خیابان‌های بهادر جنوبی و شریعتی) ورود کامیون، مینی کامیون، بخچالدار و حتی انواع وانت حامل بار به مقصد این اماکن غیر ضروری بوده و پلیس راهور برای نظم بخشی و کاهش ترافیک شهری از ورود آنها با انواع بار بنکداری به داخل شهر جلوگیری کند.

فرماندار بندرعباس بیان داشت: مجتمع جدید بنکداران شهرستان بندرعباس با ۱۹۳ غرفه در ابعاد ۲۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ متر مربعی به صورت بهداشتی در منطقه راه آهن فعالیت خود را از اول مردادماه سال جاری آغاز کرده است، بنابراین اتحادیه توزیعی از انتقال و توزیع کالا با عنوان دفتر و انبار عمده فروشی در سطح این شهر جلوگیری کند.

کناری گفت: اتحادیه خواروبار فروشان همه واحدهایی که بعنوان خرده فروشی پروانه اخذ کرده‌اند اما فعالیت عمده فروشی می کنند را به فعایلت اصلی خود برگرداند یا آن‌ها را برای دریافت مجوز عمده فروشی به مجتمع جدید هدایت کند.

وی تصریح کرد: در غیر این صورت آنها را برای اعمال قانون به دستگاه‌های ذیربط همچون اداره امور مالیاتی معرفی می‌شوند.

رییس شورای اداری شهرستان بندرعباس بیان داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت چنانچه محل یا مکانی در داخل شهر بندرعباس هنوز دارای کُد انبارداری است نسبت به ابطال آن کُد اقدام کند.

کُناری خاطر نشان کرد: مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس نیز بازرسی‌های خود را بصورت گسترده انجام داده و نسبت به اعمال قانون انبارها و فروشگاه‌های دارای مشکلات بهداشتی به خصوص اماکنی که بعنوان انبار نگهداری کالا و مواد غذایی در زیر زمین‌ها و منازل بافت قدیمی برای این منظور استفاده می‌شوند اقدام کند.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها