شطرنج آنلاین در هرمزگان؛

نفرات اول تا سوم معرفی شدند 



عادل عبدالصمدی از میناب قهرمان اولین دوره مسابقات شطرنج آزاد شهرستان بستک شناخته شد.‌
به گزارش صبح ساحل، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۳۶ شطرنجباز از سراسر استان هرمزگان در ۷ دور به روش سوئیسی به صورت آنلاین برگزار شد . در پایان این مسابقات عادل عبدالصمدی از میناب با کسب ۶/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۲۵/۵ به عنوان قهرمانی دست یافت. محمدرضا علیزاده از کیش با کسب ۶ امتیاز و پوئن شکنی ۲۲ در مکان دوم ایستاد. ابراهیم محمدی پور از رودان با کسب ۵ امتیاز و پوئن شکنی ۱۶/۵ سوم شد. امتیازآورترین بازیکن بانوان ریحانه محررزاده از بندرعباس با کسب ۳/۵ امتیاز شناخته شد. این دوره از مسابقات هر هفته سه شنبه ها ساعت ۱۵ برگزار می شود.

 شطرنج آنلاین آزاد بندرلنگه 

علیرضا عقیدتمند از کیش قهرمانی سومین دوره مسابقات شطرنج آنلاین آزاد بندرلنگه را از آن خودش کرد.  این دوره از مسابقات با شرکت ۶۲ شطرنجباز در هفت دور به روش سوئیسی و با زمان سه دقیقه و دو ثانیه افزایش زمان به ازای هر حرکت به صورت آنلاین برگزارشد.‌ در پایان این مسابقات علیرضا عقیدتمند نفر از کیش با شش امتیاز و پوئن شکنی ۲۴ اول شد. 
زهرا قربانی از تبریز با پنج امتیاز و پوئن شکنی ۲۱/۵  دوم شد.‌ مهران زاهری از ملایر با پنج امتیاز و پوئن شکنی ۱۹/ ۵ امتیاز در جای سوم ایستاد.  مسابقات هفتگی آزاد بندرلنگه روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می شود.

 شطرنج آنلاین دانش آموزی هرمزگان 

چهارمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین دانش آموزی هرمزگان به میزبانی هیات شطرنج رودان برگزار شد. این دوره از مسابقات با حضور ۱۹ شطرنج باز زیر ۱۸ سال از شهرستان های استان هرمزگان به میزبانی هیات شطرنج رودان برگزار شد.در پایان و پس از ۷ دور که به روش سوئیسی انجام شد آرش منصوری از میناب با ۷ امتیاز اول شد. رضا ذاکری با ۶ امتیاز دوم و ابراهیم نجار از پارسیان با ۴/۵ امتیاز در مکان سوم ایستاد. علی تالانه از بندرعباس با ۴ امتیاز و پوین شکنی بالاترچهارم و محمدمتین خازنی پور از رودان با ۴ امتیاز و پوئن
شکنی پایین تر پنجم شد. این مسابقات دوشنبه هر هفته برگزارمی شود.

 شطرنج آزاد جزیره ابوموسی 

امیر محمد رسولی از میناب قهرمان سومین دوره هفتگی مسابقات شطرنج آنلاین آزاد جزیره ابوموسی معرفی شد. این دوره از مسابقات با شرکت۵۶شطرنجباز در ۷دوربازمان سه دقیقه به روش سوئیسی به صورت آنلاین برگزارشد.‌ در این مسابقات امیرمحمدرسولی از میناب با شش امتیاز اول شد. هارشا مادوسانخا از سریلانکا با ۵/۵ امتیاز دوم شد و مارسل کریستین سوگانی از اندونزی با پنج امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. مسابقات هفتگی آزاد ابوموسی یکشنبه های هر هفته برگزار می شود.‌

 شطرنج آنلاین رپید هفتگی میناب

مسابقات آنلاین رپید هفتگی میناب با حضور ۵۹ شطرنجباز برگزار شد.در پایان این مسابقات که داوری آن برعهده امیرمحمد رسولی بود مصطفی زاهدی عنوان نخست را کسب کرد‌.وحیدزاهدی مقام دوم را به دست آورد و آرمان سرستیان در مکان سوم ایستاد. بردیا جهان تیغی امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۴ سال شناخته شد. در پایان جوایز نقدی طبق آیین‌نامه از سوی هیات شطرنج میناب به نفرات برتر اهدا شد.

 شطرنج زیر ۱۴ سال به میزبانی سیریک

زهرا قربانی قهرمان پنجمین دوره مسابقات شطرنج آنلاين زیر چهارده سال به میزبانی هیات شطرنج شهرستان سیریک معرفی شد. 
اين دوره از مسابقات با شركت ۱۹ بازيكن از شهرهای بندرسیریک، میناب، رودان، بندرعباس، بندرخمیر، پارسیان، بستک و تبریز در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار شد ودر پایان زهرا قربانی از تبریز با ۷ امتياز و پوئن شکنی ۲۹/۵، پارسا وثوقی از میناب با ۶ امتياز و پوئن شکنی ۲۰/۵ و علی روئین اهلی از بندرخمیر با ۴/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۱۳/۵ عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها