۴۰ پروانه کسب جدید برای بنکداران بندرعباس صادر شد



رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از صدور ۴۰ پروانه کسب جدید برای عمده فروشان و بنکداران شهر بندرعباس خبر داد.

یوسف ذاکری اظهار کرد: با توجه به جابجایی عمده فروشان مواد غذایی به محل جدید در شهرک صنفی واقع در جاده راه آهن بندرعباس تاکنون ۴۰ پروانه کسب جدید برای این رسته ها در محل جدید صادر شده است.
وی تصریح کرد: وجود بنکداران در مرکز شهر، عبورومرور را در این منطقه دچار اختلال کرده است به طوری که توقف چند ساعته ماشین های حمل بار، ترافیک و مسدود شدن خیابان ها، آلودگی صوتی و محیطی باعث نارضایتی شهروندان بود.
ذاکری ادامه داد: انتقال بنکداران از مرکز شهربندرعباس باوجود تعیین محل جدید این کسبه، تعیین مهلت برای خروج بنکداران از مرکز شهر بر اساس مصوبه ستاد ساماندهی شهر و فرمانداری شهربندرعباس، کلیه بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی مستقر در هسته مرکزی ملزم به خروج از مرکز شهر شده اند و پس از مهلت تعیین شده از فعالیت آنان جلوگیری به عمل می آید.
رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان هرمزگان بیان کرد: در همین راستا برای واحدهای بدون پروانه کسب بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت بندرعباس در خیابان بهادر جنوبی و شریعتی پروانه کسب در رسته مواد غذایی جدید صادر نمی شود.
ذاکری در پایان از کلیه عمده فروشان و بنکداران درخواست نمود با توجه به مهلت تعیین شده جهت صدور پروانه کسب جدید اقدام کنند.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها