رییس کل دادگستری استان هرمزگان:

اداره تصفیه امور ورشکستگی در استان هرمزگان شروع ‌به‌کار کرد



رییس کل دادگستری استان هرمزگان در 11 مردادماه گفت:«محمد شنبه زاده» به سمت رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی استان هرمزگان منصوب شد.

به گزارش صبح ساحل، علی صالحی رییس کل دادگستری استان از تشکیل و آغاز به کار اداره تصفیه امور ورشکستگی استان هرمزگان خبر داد. وی همچنین خاطر نشان کرد: طی حکمی از سوی ریاست معزز قوه قضاییه، محمد شنبه زاده به سمت رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی استان هرمزگان منصوب شد.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه تأکید کرد: این اداره با رویکرد حمایتی و پیشگیری از ورشکستگی شرکت های تجاری راه اندازی شده است.صالحی با اشاره به اهمیت ویژه این موضوع در استان هرمزگان به عنوان یک استان تجاری و قطب اقتصادی در کشور ، ابراز امیدواری کرد: با مطالعه دقیق و پیگیری های مستمر توسط اداره تصفیه امور ورشکستگی استان، مسائل موجود سر و سامان یابد و این موضوع منشاء خیر و برکت برای عموم مردم و زمینه ساز توسعه همه جانبه استان گردد. شایان ذکر است ، در پایان این مراسم صمد دهقانی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب بندرعباس نیز با حفظ سمت به عنوان نماینده دادسرای انتظامی قضات در امور نظارت و ارزشیابی معرفی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها