رئیس هیات گلف هرمزگان :

گلنگ ساخت نخستین زمین گلف روستايی کشور در میناب به زمين زده شد



از دوران ابتدایی به ورزش فوتبال در محله و مدرسه علاقه زیادی پیدا کرد و از مقطع اول تا مقطع سوم راهنمایی در تیم منتخب مدارس بازی کرده است. علاقه اش به فوتبال آنقدر زیاد بود که یک تیم محله ای خوب و همدل تشکیل دادند و به غیراز داخل شهر به روستاها هم می رفتند و بازی های دوستانه برگزار می کردند.ناگفته نماند که ایشان از ورزش کونگ فو هم غافل نبودو به خاطر علاقه زیادش به  ورزش کونگ فو، کونگ فو توا را در پارک لاله محله مسجد بلال زیر نظر استاد عوض زاده آموخت و تجربیات بسیاری خوبی  کسب کرد. این جوان پرتلاش هرمزگانی که متولد ۱۳۶۰ محله باغ مولوی بندرعباس است  اکنون ریاست هیات گلف استان را برعهده دارد و آنقدر در مسوولیتش پشتکار دارد که در طول دوسال ریاست هیات گلف عملکرد خوبش فدراسيون گلف جمهورى اسلامى ايران را  وادار کرد که رتبه هرمزگان را از جایگاه بیست و پنجم به رتبه شانزدهم ارتقاء دهد. این جهش چند پله ای  يكى از درخشان ترين فعاليت ها های هیات گلف در سال گذشته بود.

بیژن شبانکاره در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل در باره فعالیت دوساله خودش  در هیات گلف گفت:  در سال گذشته چهارنفر را  به دوره مربیگری درجه سه  مینی گلف ، یک نفر را به  دوره مربیگری بهکاپ، یک نفر را  به دوره داوری درجه سه بهکاپ و تیم دانش آموزان را  به مسابقات استعدادهای برتر اعزام کردیم. 
وی بیان داشت:برگزاری همایش پیاده روی و پاکسازی ساحل ، دیدار با خانواده شهدا ، دیدار از خانه معلولین ،دیدار با مسولین استانی وشهرداران  مناطق جهت توسعه و ترویج ورزش مینی گلف،ساخت زمین در پارک دباغیان به همت شهرداری منطقه دو، برگزاری دوره های رایگان آموزش مینی گلف  در دبستان رضا نیا،  راهنمایی کوشا، دبستان شهیدفانی پایگاه هوایی و زبان سرای گمبرون ،ساخت سه  زمین در پارک لاله که فقط چمن مصنوعی آن مانده است ، راه اندازی دو هیات شهرستان های پارسیان و قشم ، جانمایی زمین مینی گلف در شهرستان حاجی آباد و پارسیان ،برگزاری کارگاه ارتباط
موثر ، برگزاری جلسات هم اندیشی به صورت ماهانه و خاک ریزی و صاف کردن زمین ورزشی
خلیج فارس، برگزاری کارگاه آموزشی در سنین مختلف جهت آشنایی ورزش گلف، آموزش به دانش آموزان، برگزاری
 دوره های مربیگری مینی گلف ،برگزاری دوره های مربیگری و داوری انجمن بهکاب ، برگزاری دوره داوری انجمن مینی گلف از دیگر فعالیت های هیات در سال گذشته بوده است.
بیژن شبانکاره رئیس هیات گلف استان  هرمزگان بیان داشت : راه اندازی زمین ها در شهرستان استان ،  پیگیری و  راه اندازی ساخت زمین
خلیج فارس  و برگزاری دوره های  مربیگری از مهم ترین برنامه های سال جاری است که با همکاری همه اعضای هیات آن ها را اجرایی خواهیم کرد.
وی در خصوص ورزشکاران سازمان یافته هیات هم گفت: بیست نفر ورزشکارسازمان یافته داریم که ۸ نفر آن ها تجربه حضور در مسابقات المپیاد را دارند.
رئیس هیات گلف استان : مهم ترین انتظارش از اداره کل ورزش و جوانان این  است که در ساخت زمین چند منظوره هیات گلف با آن ها  همکاری کامل داشته باشند .
وی بیان داشت : این زمین دارای رنج گلف و چند انجمن می باشد و با توجه به استقبال خوب مردم عزیز از این ورزش شاد ، مفرح و همگانی نیازمند یک جایگاه اختصاصی
می باشد که در خدمت مردم عزیز قرار گیرد .
وی می گويد فعلا ورزشکاران ما در زمین پارک دباغیان و در کنار ساحل روی شن و  زمین های که طبق نقشه طراحی می کنیم به تمرین می پردازند که امیدوارم هرچه زودتر یک جایگاه اختصاصی به هیات داده شود.
رئیس هیات گلف استان بیان داشت : باتوجه به این که هیات نوپای هستیم هنوز ملی پوشی نداریم اما  در مجموع شروع بسیار خوبی داشته ایم و برای اولین بار  هیات گلف استان هرمزگان در بخش آقایان و بانوان در مسابقات المپیاد شرکت کرد که بازیکنانمان  رضایت  مربیان فدراسیون جمهوری اسلامی ایران را جلب کردند و مورد تشویق قرار گرفتند.
وی گفت: به دنبال فعال کردن تمامی هیات های شهرستانی هستیم و جانمایی زمین های مینی گلف برای شهرستان ها شروع کرده ایم و در میناب  اولین زمین روستایی مینی گلف کشور را در روستایی پشته میناب شروع به ساخت کرده ایم . البته اولین زمین گلف در  مدارس استان در شهرستان میناب کلنگ زنی شده است .
بیژن شبانکاره رئیس هیات گلف استان هرمزگان گفت:  تعامل بسیار خوبی با فدراسیون داریم که  از عزیزی رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران و مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون که نگاه ویژه ای به گلف هرمزگان دارند تشکر می کنم . 
وی در پایان بیان داشت :  از حسن اعتماد رئیس فدراسیون که بنده را به عنوان عضو هیئت رئیسه مینی گلف کشور انتخاب کرده اند ، از همکاری همه همکارانم و نگاه خوب مدیرکل ورزش و جوانان استان به ورزش گلف و همچنين از تمامی  مربيان، داوران و  ورزشکارانی  كه صميمانه هیات را در امر پيشرفت روزافزون اين ورزش شاد و مفرح در استان ياری می کنند قدردانی می کنم.

  هیات گلف 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها