راه اندازی صندوقی برای حمایت از جامعه ورزشی هرمزگان



مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان گفت: پیگیر راه اندازی صندوق حمایتی جامعه ورزش استان هستیم که با تشکیل آن تمام هیات های ورزشی، تیم‌های لیگ برتری و ورزشکاران را از نظر مالی حمایت نماییم.

 

به گزارش صبح ساحل، محمود رضا امیاری روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی هیات های ورزشی استان افزود: هیات های ورزشی می‌توانند طبق ماده۲۷ در طرح‌های مشارکتی ساخت و تکمیل اماکن ورزشی سرمایه گذاری نمایند و از خدمات و تسهیلات نیز بهره مند و خدمات ورزشی ارائه دهند.
وی بیان داشت: هرچند در سال گذشته نیز با فشار تحریم‌ها و ویروس کرونا مشکلات زیادی دربحث بودجه و اعتبارات حوزه ورزش هرمزگان بوجودآمد اما با هدفمندکردن اعتبارات به هیات های فعال دراستان کمک‌های خوبی شد. 
متولی ورزش هرمزگان یادآورشد: وزارت ورزش وجوانان نگاه ویژه‌ای به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی دارد و در سال گذشته استعدادهای ورزشی خوبی در هرمزگان کشف شد که امیدواریم با بهبود شرایط فعلی جامعه فعالیت‌ها و عملکردهای ورزشی در سطح استان دوباره احیا شود.               
 امیاری همچنین با تاکید بر فراهم شدن زمینه های ورزشی برای تمام قهرمانان و ورزشکاران افزود: روسای هیات ها و مرببان و پیشکسوتان درجهت خدمت به جوانان و نوجوانان در میادین ورزشی تلاش بیشتری داشته باشند.
 وی تصریح کرد: مربیان و متولیان ورزشی در رشته‌های مختلف براساس برنامه‌های محوری فعالیت کنند  وبا توجه به ویروس کرونا که همه کشورها درگیر آن هستند، اگر برنامه‌ای برای حضور درالمپیاد برتر اعلام شد هیات ها این آمادگی را داشته باشند که بتوانند شرکت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان کرد:  هیات های ورزشی همچنین بایستی از همه ظرفیت‌های هرمزگان جهت توسعه و ارتقاء ورزش استان در همه رشته ها استفاده کنند.

۲۹ طرح ورزشی هفته دولت در هرمزگان به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: پیگیر تخصیص اعتبارات جهت تکمیل طرح‌های ورزشی استان هستیم که در هفته دولت امسال ۲۹ طرح ورزشی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
امیاری ادامه داد: براساس ثبت اطلاعات و مستندات در سامانه و ارزیابی از طریق وزارت ورزش وجوانان اعتبارات به استان‌ها تخصیص داده خواهدشد.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها