بهره برداری از پنج پروژه اورژانس پیش بیمارستانی در هرمزگان



رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با حمایت دولت و وزارت بهداشت، پنج پروژه پیش بیمارستانی در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح ساحل، دکتر حسین فرشیدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه ها شامل سه پایگاه اورژانس شهری در بندرعباس و دو پایگاه اورژانس هوایی در بستک و بندرلنگه است.

وی افزود: پایگاه های اورژانس بلوار امام حسین (ع)، اسلام آباد و مجتمع آموزشی پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) با اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان احداث و جمعیت ۵۳ هزار نفری را تحت پوشش قرار می دهند

دکتر حسین فرشیدی تصریح کرد: ۲ پد بالگرد در شهرستانهای بندرلنگه و بستک نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلین ریال به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد:  بهره برداری از این پنج پروژه روز گذشته به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد.

انجام بیش از ۲۳ سورتی پرواز توسط اورژانس هوایی هرمزگان

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز به خبرنگاران گفت: از زمان آغاز به کار اورژانس هوایی در استان تا کنون بیش از ۲۳۰ سورتی پرواز انجام شده است.

دکتر حسین قاسمی بیان داشت: با انجام این پروازها تعداد ۳۱۴ بیمار و مصدوم به وسیله بالگرد به مراکز درمانی منتقل شده است.

وی تصریح کرد: هرمزگان دارای ۵۷ پایگاه جاده ای و روستایی، ۲۰ پایگاه شهری، ۲ پایگاه دریایی و یک پایگاه هوایی می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها