از خبرنگاران شهرستان حاجی آباد تجلیل شد



صبح امروز آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان حاجی آباد با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صبح ساحل از حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و  تبریک روز خبرنگار  اظهار کرد: امروزه در فضایی که دشمن آگاهی و فهم مردم را هدف گرفته، خبرنگاران می توانند رسالت خود را در انتقال پیام های صحیح به جامعه به بهترین نحو ایفا کنند.
فرماندار حاجی آباد با قدردانی از حضور خبرنگاران در تمام عرصه ها گفت: با اینکه برخی از خبرنگاران جلوتر از همه در برنامه ها حضور دارند باید از تمام ظرفیت خبرنگاران شهرستان در امر اطلاع رسانی استفاده کرد.
وی با اشاره به انتقاد سازنده افزود: از انتقاد سازنده هراسی نداریم چرا که اعتقاد داریم با انتقاد سازنده یک قدم به جلوتر حرکت می کنیم.
جهانگیری با بیان اهمیت و نقش موثر خبرنگاران در جامعه اضافه کرد: خبرنگاران بعنوان رابط بین مردم و مسئولان می توانند  باعث ایجاد تحول در جامعه باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: با وجود تحریم و کمبود اعتبارات ، پروژه هایی خوبی در شهرستان در حال انجام است بویژه چشم انداز خوبی در حوزه راهسازی شکل گرفته است.
فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه دستاوردهای نظام و انقلاب باید حفظ و به نسل آینده منتقل شوند عنوان کرد: هدف همه ارکان نظام خدمت رسانی به مردم است.
وی ادامه داد: در توزیع اعتبارات شهرستانی همه بخش های شهرستان دیده شده و آنچه از پروژه های عمرانی در بخش احمدی در حال انجام است با حضور بنیاد مستضعفان به صورت مشارکتی در راستای محرومیت زدایی این منطقه است.

شهردار حاجی آباد در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و سایر شهدای خبرنگار عنوان کرد: خبرنگاران همواره باید واقعیت را بازگو کنند ولو اینکه به مزاج برخی خوش نیاید. انتقاد اگر سازنده باشد می تواند موجبات پیشرفت جامعه را فراهم کند.
 حسن زاده با اشاره به این موضوع که بیان صداقت در خبرنگاری از اولویت های این حرفه است افزود: خوشبختانه خبرنگاران حاجی آباد روحیه تعامل و مطالبه گری بالایی دارند و هیچ گاه به دنبال تخریب نبودند.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر حاجی آباد از پیشرفت حاجی آباد در حوزه رسانه سخن گفت و افزود: در سال های گذشته حاجی آباد در این حوزه تقریبا هیچ جایگاهی نداشت، ولی امروزه به لطف وجود خبرنگاران فعال و همچنین نگاه ویژه فرماندار حاجی آباد به حوزه رسانه توانسته ایم جایگاه خوبی در سطح استان پیدا کنیم.
دره شیری در ادامه خاطرنشان کرد: کار خبرنگاری کار بسیار سختی ست و روحیه بزرگ و مطالبه گر می طلبد.
وی با تاکید به این موضوع که مردم اخبار را از روزنامه ها و سایت های معتبر خبری دنبال کنند افزود: متاسفانه فضای مجازی باعث شده که مردم در صحت و سقم اخبار دچار گمراهی  شوند که توصیه میکنم مردم عزیز مطالب و اخبار را از سایت های معتبر و روزنامه ها دنبال کنند چرا که آنان مطالب را به صورت گزینش شده و صحیح منتشر می نمایند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران شهرستان حاجی آباد تقدیر بعمل آمد.

خبرنگاران

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها