از سوی هیات شطرنج اعلام شد

نتایج هفتگی مسابقات آنلاین شطرنج در هرمزگان



سومین دوره مسابقات شطرنج زیر۱۸ سال آزاد به میزبانی بندرلنگه برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، امیر حسین نوروزی از ملایر قهرمان سومین دوره مسابقات شطرنج زیر۱۸ سال آزاد کشوری به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه شناخته شد.
این دوره از مسابقات با شرکت ۲۴ شطرنج باز در پنج دور به روش سوئیسی و با زمان سه دقیقه ودو ثانیه افزایش زمان به ازای هر حرکت به صورت آنلاین برگزار شد . در پایان این مسابقات که روزهای جمعه به صورت آنلاین برگزار می شود امیر حسین نوروزی از ملایر با پنج امتیاز عنوان نخست را کسب کرد. ابوالفضل زندیه از ملایر با چهار امتیاز و پوئن شکنی بهتر دوم شد و علی تالانه از بندرعباس با چهار امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان سوم ایستاد. مهران زاهری از ملایر با ۳/۵ امتیازچهارم و پرهام‌کامرانی از کرمان با ۳/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر پنجم شد.

 
شطرنج آنلاین مرکز استعدادهای درخشان
امیر رضا جلیلیان قهرمان پنجمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین مرکز استعدادهای درخشان شهید حقانی بندرعباس شناخته شد .
در این دوره از مسابقات که درپنج دور و به روش سوئیسی برگزارشد امیر رضا جلیلیان با کسب پنج امتیاز و پوئن شکنی بهتر اول شد. علی رضا حسن پور با کسب چهار امتیاز در مکان دوم ایستاد.
آریا مظفری عنوان سومی را به دست آورد و یاسان قربانی و آرشام مظفری چهارم و پنجم شدند.‌
این مسابقات هر هفته پنج شنبه ها ساعت ۲۰ برگزار می شود.

 
شطرنج آنلاین زیر ۱۴ سال :
پارسا رحیمی شهمیرزادی قهرمانی سیزدهمین دوره شطرنج آنلاین زیر ۱۴ سال هرمزگان را از آن خودش کرد.
این دوره از مسابقات با شرکت ۲۴ شطرنجباز زیر ۱۴ سال از استان هرمزگان به روش سوئیسی و در ۷ دور برگزار شد. درپایان این رقابت ها پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با کسب شش امتیاز و پوئن شکنی بهتر عنوان نخست را کسب کرد.
رضا ذاکری از میناب با کسب شش امتیاز و پوئن شکنی کمتر دوم شد. بردیا جهان تیغی از کیش با کسب پنج امتیاز سوم شد. این مسابقات هر هفته چهارشنبه ها ساعت ۲۲ برگزار می شود.‌

 
شطرنج آنلاین بانوان هرمزگان
پارمیس نورین قهرمان سیزدهمین دوره شطرنج آنلاین بانوان هرمزگان معرفی شد .
سیزدهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین بانوان هرمزگان در پنج دور به روش سوئیسی برگزار شد که در پایان پارمیس نورین از کیش با کسب ۴/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۱۲ عنوان نخست را کسب کرد.
پرنیان عبدی از بندرعباس با کسب چهار امتیاز و پوئن شکنی ۸ در مکان دوم ایستاد و ملیکا سالاری از بندرعباس با کسب ۳ امتیاز و پوئن شکنی ۴ در جای سوم قرار گرفت. این مسابقات هر هفته پنج شنبه ها ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می شود. 

 
مسابقات آنلاین بلیتس میناب
مسابقات آنلاین سریع شطرنج شهرستان میناب باحضور ۲۸ شطرنجباز در هفت دور به روش سوئیسی برگزار شد. در پایان این مسابقات نادر نوروزیان از کیش با کسب هفت امتیاز اول شد‌. مصطفی زاهدی از میناب با ۵/۵ امتیاز در مکان دوم ایستاد و مقام سوم‌ را امین فلاح از بندر عباس با پنج امتیاز از آن خود کرد.

 
شطرنج آنلاین پیشکسوتان هرمزگان
علیرضا عقیدتمند قهرمانی پنجمین دوره شطرنج آنلاین پیشکسوتان هرمزگان را از آن خودش کرد. پنجمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین پیشکسوتان با زمان پنج دقیقه و دو ثانیه پاداش با شرکت شطرنجبازانی از شهرهای استان برگزار شد. در پایان این مسابقات علیرضا عقیدتمند از کیش عنوان نخست را کسب کرد. یدالله سالاری از میناب دوم شد و اسدالله اسدی از بندرعباس در مکان سوم ایستاد.

 
چهارمین دوره شطرنج آزاد بندرعباس
علیرضا امینی از بندرعباس قهرمان چهارمین دوره مسابقات شطرنج آزاد شهرستان بندرعباس شناخته شد. دراین دوره از رقابت‌ها که در هفت دور و به روش سوئیسی برگزار شد علیرضا امینی از بندرعباس با کسب شش امتیاز عنوان نخست را کسب کرد‌. مهدی زاهدی از بندرعباس با کسب ۵/۵ امتیاز دوم شدو محمد امین باوی از جزیره هرمز با کسب ۴/۵ امتیاز در جای سوم ایستاد. مسابقات آنلاین شطرنج شهرستان ندرعباس هر هفته چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰برگزار می شود.

 
شطرنج آزاد آنلاین جزیره کیش
دومین دوره مسابقات شطرنج آزاد آنلاین جزیره کیش با معرفی نفرات برتر به کار خودش پایان داد.
دراین دوره از رقابت‌ها که با حضور ۴۶ شطرنجباز از شهرهای مختلف استان هرمزگان در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار شد محمدحسین هروی از جزیره کیش با کسب ۶/۵ امتیاز و پوئن شکنی بهتر اول شد.
مقام دوم را کارن امینی از کیش با کسب ۶/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر از آن خود کرد و عنوان سومی را هم آرش منصوری از میناب با کسب ۵/۵ امتیاز به خود اختصاص داد. عنوان برتر رده سنی کمتر از ۱۴ سال هم به سید امیر محمد موسوی از بندرعباس با کسب ۴/۵ امتیاز رسید.
در پایان این مسابقات با حمایت ریاست هیات شطرنج کیش به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا شد. این مسابقات هر هفته سه شنبه ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می شود.

نتایج هفتگی مسابقات آنلاین شطرنج در هرمزگان

نتایج هفتگی مسابقات آنلاین شطرنج در هرمزگان

نتایج هفتگی مسابقات آنلاین شطرنج در هرمزگان

نتایج هفتگی مسابقات آنلاین شطرنج در هرمزگان

نتایج هفتگی مسابقات آنلاین شطرنج در هرمزگان

نتایج هفتگی مسابقات آنلاین شطرنج در هرمزگان 

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها