دوره‌های آموزشی افزایش ایمنی کارگران و کارفرمایان در کیش برگزار می‌شود



دوره‌های آموزشی ویژه کارگران، کارفرمایان و کارآموزان، با هدف افزایش ایمنی آنها توسط موسسه علوم و فنون کیش به متقاضیان ارائه خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش ضمن اعلام این خبر، ماموریت های آموزشی، پژوهشی، نوآوری و فناوری، املاک و اصناف و سایر دوره های تخصصی را از فعالیت های این موسسه و مرکز نوآوری کیش برشمرد. 

وی این صحبت‌ها را در نشستی سه جانبه مطرح کرد. نشستی با حضور “موسسه علوم و فنون کیش”، “مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی ‌و بهداشت کار”و “ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی” که با محوریت آموزش ایمنی و حفاظت فنی کارگران و کارفرمایان عصر دیروز در کیش برگزار شد.

در ادامه این نشست، امیر عباس پرکنی رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار نیز با بیان اینکه این مرکز چند حوزه تخصصی از جمله برنامه ریزی و سیاست گذاری حوزه ایمنی و بهداشت کار، ایمن سازی و سالم سازی محیط کار، سیاست گذاری و اجرای آموزش ایمنی را در برمی‌گیرد، افزود: مجموعه های کارگری و کارفرمایی می توانند با هم افزایی در زمینه آموزش هدفمند عمل کنند.

گفتنی است با امضای تفاهم نامه سه جانبه، دوره‌های آموزشی مورد نیاز توسط موسسه علوم و فنون کیش با رعایت استانداردهای مورد تایید مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعطای گواهینامه برای متقاضیان در کیش برگزار می شود.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها