فرماندار سیریک:

جهش فوتبال سیریک، نشان از برنامه ریزی خوب آن است



 نشست مسئولین کمیته های هیات فوتبال شهرستان سیریک با حضور احمد جمالدینی فرماندار سیریک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
به گزارش صبح ساحل، فرماندار سیریک گفت: جهش فوتبال سیریک نشان از برنامه ریزی خوب در مجموعه هیات فوتبال شهرستان است.
وی بیان داشت : فعالیت های هدفمند در پایان به خروجی خوبی دست خواهدیافت و برنامه ریزی های بلندمدت برای توسعه رشته های مختلف ورزشی باید در دستور کار ورزش و جوانان قرار گیرد.
جمالدینی عنوان کرد: قرار گیری مجدد هیات فوتبال سیریک در دو سال متوالی ۹۷ و۹۸ نشان از فعالیت های خوبی این هیات بوده است که جا دارد از مجموعه هیات فوتبال شهرستان تقدیر و تشکر نمایم.
رئیس شورای ورزش شهرستان سیریک اظهار داشت : پروژه های ورزشی خوبی در سطح شهرستان در روستاهای مختلف در حال انجام است که با اتمام آنان بخشی از کمبود زیر ساخت های ورزشی سیریک رفع خواهد شد.
احمد جمالدینی اضافه کرد: خوابگاه ورزشی یکی از دغدغه های هیات های ورزشی شهرستان بوده است که به دنبال رفع این مشکل دیرینه ورزشکاران سیریکی با ورود بخش خصوصی به این بخش هستیم.
جمالدینی مطرح کرد: توسعه ورزش شهرستان در گرو همت و تلاش همگانی در بخش های برنامه ریزی،اجرا و حمایت است که باید هیات های ورزشی با برنامه ریزی دقیق،منسجم و هدفدار فعالیت های ارزشمندی را اجرا نمایند و بخش خصوصی نیز با حمایت های لازم بخشی از مشکلات موجود هیات ها را مرتفع سازند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک در این نشست بیان کرد: شهرستان سیریک در زیر ساخت های ورزشی یکی از شهرستان های فقیر استان است.
ابراهیم آیین پرست ادامه داد: هیات های ورزشی شهرستان با کمترین اقدامات در حال انجام فعالیت به جامعه ورزش هستند که حمایت از هیات های ورزشی منجر به شکوفایی بهتر ورزش شهرستان خواهد شد.
آیین پرست اشاره کرد: موفقیت های موجود در هیات های ورزشی شهرستان به ویژه هیات فوتبال نشان از فعالیت های ارزشمند و انجام کار با برنامه است.
وی افزود: هیات فوتبال شهرستان با انجام فعالیت های هدف دار موفق شده است  یکی از هیات های برتر استان شود که جادارد از تلاش های شبانه روزی همگان تقدیر و تشکر داشته باشم.
در این جلسه رئیس هیات فوتبال شهرستان سیریک با تشریح بخشی از اقدامات هیات فوتبال سیریک در یک سال گذشته اظهار داشت: قرارگیری مجدد هیات فوتبال سیریک در جمع هیات های فوتبال برتر استان مرهون حمایت های مسئولین و همت ستودنی خانواده فوتبال شهرستان است. مهرداد احمدی گفت : در بخش های استعدادیابی،فناوری اطلاعات،بانوان،آموزش اقدامات خوبی در شهرستان سیریک به وقوع پیوسته است.
وی بیان داشت : در بخش استعداد یابی نخستین مدرسه فوتبال در شهربندر سیریک راه اندازی و برای نخستین بار نونهالان سیریکی پس از سالها موفق به حضور در اردوهای استعداد یابی شدند.
رئیس هیات فوتبال شهرستان سیریک عنوان کرد: باتوجه به پیشرفت علم و فناوری هیات فوتبال سیریک به عنوان تنها هیات در سطح استان موفق به راه اندازی سامانه الکترونیکی بایگانی مدارک ورزشکاران فوتبال شهرستان شد که به واسطه این نرم افزار دیگر ورزشکاران و مدیران ورزشی نیاز به حضور در هیات فوتبال جهت تحویل مدارک ورزشکاران خود را ندارند و می تواند بصورت اینترنتی این اقدامات را انجام نمایند.
وی افزود: در یک سال گذشته اقدامات خوبی در راستای توسعه ورزش بانوان در سیریک انجام شده است و بصورت منظم علاوه بر برگزاری لیگ های متعدد بانوان دوره های آموزشی متناسب با نیاز بانوان در سطح شهرستان نیز برگزار شده است.
مهرداداحمدی گفت: در تربیت داور و حضور در مسابقات متعدد و ارتقاء داوران در یک سال گذشته در سیریک موفق عمل شده است به گونه ای که در یک سال گذشته علاوه بر تربیت داوران جوان قریب به ۱۵ داور شهرستان در مسابقات استانی قضاوت کرده اند که نسبت به سال های گذشته شاهد رشد خوبی بوده ایم.
احمدی گفت: برای نخستین بار در ورزش شهرستان شاهد قضاوت بانوان داور سیریکی در مسابقات استانی بوده ایم و دو داور بانوی سیریکی نیز موفق به کسب درجه داوری دو و همچنین در بین آقایان نیز داوران ما موفق به کسب درجه داوری ملی شده اند که قابل تقدیر است.
رئیس هیات فوتبال شهرستان سیریک اظهار داشت: در بخش آموزش در سال یک سال اخیر شاهد جهش چشمگیری بوده ایم و قریب به ۹۰۰ ساعت دوره آموزشی در سطح شهرستان سیریک  در بخش های داوری،مربیگری، آسیب شناسی ورزشی برگزار شده است. در پایان به پاس حمایت  ها و همراهی های فرماندار شهرستان سیریک از سوی خانواده فوتبال شهرستان از وی تقدیر شد.
جهش فوتبال سیریک، نشان از برنامه ریزی خوب آن است
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها