برای رویارویی با حریفان

نارنجی پوشان شهرداری در بندرعباس و انزلی به میدان می روند



تیم های فوتبال و فوتبال ساحلی شهرداری در بندرعباس و انزلی به مصاف حریفان خود می روند.
به گزارش صبح ساحل، در چارچوب هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس امشب از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه خلیج فارس میزبان نفت و گاز گچساران است.
تیم شهرداری بندرعباس با کسب ۳۳ امتیاز در جایگاه پنجم و تیم نفت و گاز گچساران با ۳۱ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد.
هر دو تیم پیش از این شانس صعود به مرحله پلی آف را از دست دادند و فقط برای حفظ جایگاه فعلی خود در برابر یکدیگر قرار می گیرند. بازی رفت دو‌تیم با برتری چهار بر صفر تیم نفت و گاز گچساران به پایان رسید. تیم شهرداری بندرعباس در آخرین مسابقه خود سی ویکم مردادماه به مصاف صدرنشین این گروه چوکای تالش می رود.
همچنین تیم فوتبالتیم های فوتبال و فوتبال ساحلی شهرداری در بندرعباس و انزلی به مصاف حریفان خود می روند. بازی دور رفت این پیکارها تیم شهرداری بندرعباس از ساعت ۲۱ به میزبانی منطقه آزاد انزلی به مصاف شاهین خزر رودسر می رود.
شهرداری بندرعباس در دو بازی گذشته خود مقابل منطقه آزاد چابهار و پارس جنوبی بوشهر به ترتیب یک برد و یک شکست کسب کرده بود.
فصل جدید سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور دوازده تیم در سه گروه چهار تیمی بصورت متمرکز ( رفت و برگشت )برگزار می شود. در گروه نخست این مسابقات تیم شهرداری بندرعباس تنها نماینده هرمزگان با تیم های پارس جنوبی نایب قهرمان فصل گذشته،شاهین خزر رودسر و منطقه آزاد چابهار هم گروه است.
در این مرحله رفت تیم شاهین خزر رودسر ودر دور برگشت تیم پارس جنوبی بوشهر میزبان این گروه هستند. در پایان مرحله نخست دو تیم برتر هر گروه بهمراه دو تیم برتر سوم گروه ها به مرحله دوم راه پیدا می کنند. همچنین بدترین تیم سوم از نظر امتیازی به همراه سه تیم چهارم گروه ها برای بقاء تلاش می کنند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها