شطرنج آنلاین مرکز استعداد های درخشان؛

نفرات برتر معرفی شدند 



آریا مظفری قهرمان ششمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین مرکز استعداد های درخشان شهید حقانی بندرعباس شناخته شد .
به گزارش صبح ساحل، در این دوره از رقابت ها آریا مظفری دانش آموز پایه هشتم با کسب پنج امتیاز اول شد. یاسان قربانی دانش آموزپایه هفتم با کسب چهار امتیاز در مکان دوم ایستاد و فرزاد مهدوی فر دانش آموز پایه دهم تجربی با کسب سه امتیاز عنوان سومی را کسب کرد. این مسابقات هر هفته پنج شنبه ساعت ۲۰ برگزار می شود. 

 شطرنج آنلاین بانوان 

ثنا نصوری عنوان قهرمانی چهاردهمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین بانوان هرمزگان را از آن خودش کرد. در این دوره از رقابتها که با شرکت شطرنجبازان بانو استان هرمزگان در پنج دور برگزار شد ثنا نصوری از پارسیان با کسب پنج امتیاز اول شد. ملیکا سالاری از بندرعباس با کسب چهار امتیاز عنوان دومی را به دست آورد. فرحانه کریمیان از بستک با کسب سه امتیاز سوم شد. این مسابقات هر هفته پنج شنبه ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می شود.‌
 
  نفرات برتر معرفی شدند 

 شطرنج آزاد شهرستان بندرعباس

سهراب شمس الدینی از میناب قهرمان پنجمین دوره از مسابقات شطرنج آزاد شهرستان بندرعباس شناخته شد.‌
دراین دوره از رقابت‌ها که با حضور ۳۷ شطرنجباز در ۹ دور به روش سوئیسی به صورت آنلاین برگزار شد سهراب شمس الدینی از میناب با کسب ۷/۵ امتیاز  عنوان قهرمانی را کسب کرد. عسل جودی زاده از اهواز با کسب هفت امتیاز و با پوئن شکنی بالاتر دوم شد.  علی کامران آزاد از بندرعباس با کسب هفت امتیاز با پوئن شکنی کمتر سوم شد. این مسابقات به میزبانی هیات شطرنج بندرعباس هر هفته چهارشنبه برگزار می شود. 

 پنجمین دوره لیگ شهرهای استان هرمزگان 

شهرستان بستک قهرمان پنجمین دوره لیگ شهرهای استان هرمزگان شناخته شد. در این دوره از رقابت ها که با شرکت ۷ تیم از شهرهای بستک ، میناب، کیش، بندرعباس،بندرخمیر، پارسیان و رودان با شرکت ۷۰ شطرنجباز برگزار شد شهرستان بستک با کسب ۱۸۰ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد. شهرستان میناب با ۱۷۲ امتیاز دوم شد و جزیره کیش با ۱۳۵ امتیاز در مکان سوم ایستاد. رقابت های لیگ شهرهای هرمزگان هر هفته پنج شنبه ساعت ۲۲ برگزار می شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها