معاون توسعه و پشتیبانی آموزش وپرورش هرمزگان:

۵۰ دستگاه خودرو به ناوگان حمل و نقل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه می‌شود



معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۵۰ دستگاه خودرو در طول سال تحصیلی جدید (۹۹-۱۴۰۰) به ناوگان حمل و نقل آموزش و پرورش استان اضافه می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، مرتضی رییسی حسنلنگی روز جمعه در حاشیه ارسال خودروهای جدید به مناطق آموزشی هرمزگان افزود: آموزش وپرورش این تعداد دستگاه خودرو را با استفاده از کمک خیران و نیز تبدیل و فروش وسایل نقلیه اسقاطی و فرسوده مدارس با مجوز اداره کل امور اقتصادی و دارایی، اقدام به تامین خودرو کرده است.
وی بیان داشت: در روز (پنچشنبه) ۲۳ مردادماه در مرحله نخست ۱۰ دستگاه ماشین سواری و باری بین مناطق مختلف آموزش وپرورش هرمزگان توزیع شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش هرمزگان ادامه داد: در راستای اجرای پروژه مهر سال تحصیلی (۱۳۹۹-۱۴۰۰) و بازگشایی مدرسه‌ها از ۱۵ شهریورماه، یکی از نیازهای مناطق آموزش وپرورش جهت بازدید و سرکشی از مدارس، داشتن وسیله حمل ونقل و خودرو است.
رییسی ادامه داد: در چهارسال اخیر نزدیک به۵۰ دستگاه خودرو به ناوگان حمل ونقل آموزش وپرورش هرمزگان اضافه شده که باتوجه به نیاز شدید مناطق آموزش و پرورش به وسایل نقلیه، ضرورت دارد که این زیرساخت نیز بیش از پیش تقویت شود.
وی ابرازداشت: از سال ۹۲ تاکنون در دولت تدبیر وامید آموزش وپرورش هرمزگان دربحث آموزشی، پرورشی، اداری و پشتیبانی پیشرفت‌های خوبی با تلاش مدیریت و کارکنان صورت گرفته و اکنون حرفی برای گفتن داریم.
این مسوول یادآورشد: همه شرایط برای آموزش حضوری و غیرحضوری ۳۴۰ هزار دانش آموز هرمزگان درسال تحصیلی جدید (۹۹-۱۴۰۰) فراهم شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها