جابه‌جایی 70 درصد از بنکداران بندرعباس به مکان جدید/ نحوه بازگشایی مدارس در ۲۰ روز آینده مشخص می‌شود



 معاون برنامه ریزی فرماندار بندرعباس گفت: افزون‌بر ۷۰ درصد واحدهای بنکداری این شهرستان به محل جدید منتقل شده‌اند و سایر واحدها نیز درحال جابه‌جایی به آنجا هستند.

به گزارش صبح ساحل، حسین باباخانی روز یکشنبه در جلسه شورای نظارت و کنترل تنظیم بازار شهرستان بندرعباس اظهار داشت: بدین ترتیب ۱۰۰ واحد بنکداری فعالیت خود را به طور کامل به مجموعه بنکداران این شهر انتقال داده‌اند و ۳۰ درصد باقی مانده نیز درحال انتقال به مکان جدید هستند.

وی ادامه داد: هنوز ۱۷ واحد بنکداری در خیابان شریعتی جنوبی و خیابان بهادر جنوبی بندرعباس به مکان جدید منتقل نشده‌اند که آنها نیز فعالیت خود را برای این منظور آغاز کرده‌اند، البته واحدهای بنکداری در مکان های دیگر شهر هم حضور دارند که باید منتقل شوند.

براساس اخبار منتشره بنا بوده بنکدارانه در  دهه فجر سال ۹۶ به مکان جدید منتقل شوند که این اتفاق با تاخیر از سال گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در این راستا کُد انباری تمامی اماکنی که تحت عنوان انبار توزیع و نگهداری کالا در سطح شهر بندرعباس فعالیت می‌کردند باطل شده است و فعالیت آنها در درون این شهر غیرمجاز است.

نحوه بازگشایی مدارس در ۲۰ روز آینده مشخص می‌شود

باباخانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنابر اعلام آموزش و پرورش مدارس از ۱۵ شهریور بازگشایی می‌شوند اما نحوه بازگشایی آنها در ۲۰ روز آینده مشخص می‌شود.

معاون فرماندار بندرعباس بیان داشت:با توجه به این موضوع بایستی آمادگی‌های لازم را در جامعه فراهم آورد لذ ا ضرورت دارد شرکت ها و کارگاه‌های تولید کننده لوازم بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا اقلام مورد نیاز را تولید کنند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

وی گفت: پیش بینی شده روزانه به افزون‌بر ۳۰۰ هزار ماسک بیش از تولید کنونی نیاز باشد که باید با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق و بسیج اصناف و بکارگیری ظرفیت شرکت های تولیدکننده، کارگاه‌ها، مشاغل خانگی و غیره تامین شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها