هفته دولت؛ 45 پروژه عمرانی در بندر خمیر به بهره برداری می رسد



فرماندار بندرخمیر گفت: در هفته دولت امسال 45 پروژه عمرانی را با ارزش 60 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش صبح ساحل، میرهاشم خواستار امروز اظهار کرد: در هفته دولت امسال 45 پروژه عمرانی با ارزش 60 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید که با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات، رقم قابل توجهی به شمار می‌رود.

وی با بیان این که بخشی از محور بندرخمیر به بندرعباس نیز دوبانده شده که در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد، عنوان داشت: مراحل کار در احداث مجتمع بندری خمیر نیز با جدیت ادامه دارد و امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این پروژه نیز باشیم که کمک بزرگی به رونق شهرستان خمیر به شمار می‌رود.

فرماندار بندرخمیر درباره پروژه‌های مسکونی آماده افتتاح در هفته دولت امسال نیز بیان کرد: 247 واحد مسکونی در قالب دو تعاونی مسکن آماده بهره‌برداری است.

خواستار اضافه کرد: در بخش پرورش میگو در لشتغان خمیر بالای ۲۰۰ هکتار آماده سازی و در حال انتقال به متقاضیان است که در دهه مبارک فجر به سرانجام نهایی خواهد رسید. در زمینه گردشگری نیز خمیر یک پتانسیل ارزشمندی دارد که می‌تواند به خوبی در زمینه جذب گردشگر کند فعالیت کند که پروژه‌هایی نیز در این زمینه تعریف شده است.

وی یکی از عواید با ارزش حاصل از تکمیل مجتمع بندری خمیر را توسعه اقتصادی منطقه و ایجاد امکان صادرات مستقیم محصولات کشاورزی بخصوص گوجه خارج از فصل عنوان کرد و گفت: ساخت پایانه صادرات مواد معدنی نیز در بندرخمیر در دستور کار است که می‌تواند حدود ۵۰ درصد از تراکم کاری در بندر شهید رجایی را بر دوش بگیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها