حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در دفتر روزنامه صبح ساحل؛

دیوارنگاره‌ای از چهره های برجسته فرهنگی و هنری هرمزگان رونمایی می شود



 کمالی زرکانی  با حضور در دفتر روزنامه‌ی صبح‌ساحل با پرسنل و مجموعه این روزنامه دیدار کرد.

«رضا کمالی زرکانی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این دیدار گفت: اداره فرهنگ  وارشاد اسلامی استان به پاس قدرانی از فعالیت های هنرمندان هرمزگان به صورت هفتگی با اهالی هنر دیدار خواهد داشت. وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد باید نمودی از فرهنگ هرمزگان را در خود داشته‌باشد، افزود: دیوارنگاره‌ای با تصاویر هنرمندان و شخصیت‌های برجسته رسانه‌ای و فرهنگی هرمزگان از جمله حاج قاسم کرمی، ابراهیم منصفی، ناصر عبدالهی و غیره در راهروی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به زودی رونمایی خواهد شد. به علاوه، برگزاری نمایشگاه آثار هنری با ترکیبی از کارآفرینی محرم و طبیعت  در دستور کار است.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از مکانی تحت نگارخانه‌ی هنری برای نمایش تابلوهای تصویری و هنری به طور دائم در این اداره خبر داد و افزود: از هنرمندان هرمزگان درخواست مشارکت و همکاری بیشتری را خواستار هستیم، همچنین از ایده‌ها و پیشنهادات اهالی فرهنگ و هنر هرمزگان استقبال می‌کنیم.   مدیر کل فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه دخالتی در ارائه ی مجوز به نشریه ها نداریم و اینکار مستقیما از طریق وزارت انجام می شود، اضافه کرد: ما می توانیم با دادن مجوز مخالفت کنیم که این کار را نمی‌کنیم،  به این دلیل که به  هم استانی‌های خود احترام می گذاریم و با هیچ دریافت مجوزی مخالفت نکردیم و اگر زمانی تشخیص دهیم فردی صلاحیت ندارد،  قطعا برخورد می‌کنیم.  

وی  در پاسخ به این سوال که آیا نشریاتی که لغو مجوز شده‌اند امکان بازگشت دارند، گفت: بعضی از نشریات که لغو مجوز شده‌اند، این شانس را دارند و ما هم به عنوان نهاد متولی تمام تلاشمان را برای بازگشت نشریاتی که شایستگی دارند، می کنیم. به اداره کل مطبوعات و شورای نظارت نامه  می زنیم و هم خودمان به صورت شفاهی و تلفنی پیگیر هستیم. در حال حاضر سه چهار نشریه هستند که ظرفیت بازگشت دارند.  

در پایان از فعالیت‌های خبرنگار صبح ساحل تقدیر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها