معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس :

عرضه قلیان همچنان ممنوع / با خاطیان برخورد جدی می شود


نویسنده: صبح ساحل

به گزارش صبح ساحل، فرزاد ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار صبح ساحل و در خصوص خبر عرضه قلیان در ساحل بندرعباس گفت : عرضه قلیان در تمامی سواحل شهرستان بندرعباس ممنوع است و با هرگونه خرید و فروش و مصرف آن در سواحل به شدت برخورد می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان بندرعباس هنوز در وضعیت کرونا قرار دارد، و هیچ گونه پروتکل بهداشتی تغییر نکرده است، افزود : نیروهای شهرداری، بهداشت و پلیس موظف هستند که با خاطیان به شدت برخورد و با دستگاه های مربوطه هم نظارت لازم را  بر اجرای این دستور داشته باشند.

از ابتدای همه گیری کرونا و  به دلیل اقدامات پیشگیرانه در خصوص کنترل این بیماری، عرضه قلیان در سواحل بندرعباس ممنوع اعلام شد. این اقدام  در راستای اجرای مصوبات شورای سلامت و درمان شهرستان بندرعباس صورت گرفت و از اواسط اسفند ماه سال گذشته تا کنون با بسیاری از عرضه کننده های دخانیات در ساحل برخورد شد.

همچنین در ابتدای شهریور ماه امسال فرماندار بندرعباس، عزیز الله کناری در گفتگو با رسانه ها بر ممنوعیت عرضه هر گونه قلیان در ساحل شهر بندرعباس، تاکید کرد.

گفتنی است که طبق ماده ۷ آیین‌نامه اجرایی قانون جامع کنترل دخانیات  و به منظــور حفــظ سـلـامت عمومــی، بــه ویــژه محافظــت در برابــر استنشــاق تحمیلــی و  دود محصــولات دخانــی، اســتعمال قلیان در اماکــن عمومــی ممنــوع اســت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها