در کوی نیایش بندرعباس

سارق کابل در پست برق جان باخت



سارق جوانی در پست برق کوی نیایش بندرعباس دچار برق‌گرفتگی شد و جسدش بعد از 4 روز کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، چهارشنبه صبح، وقتی مأموران برق برای سرکشی و بررسی پست 500 کیلو وات آمپر به کوی نیایش آمده بودند با قفل‌شکسته یکی از سه درب پست روبرو شدند که پس از بازگشایی درب، صحنه دل‌خراشی مشاهده کردند. جوانی حدوداً  30 ساله با سروصورت کبود و سیاه بر روی کف اتاقک  افتاده بود.

مدیر دفتر امینی و کنترل ضایعات توزیع برق هرمزگان در این خصوص گفت: اکیپ تعمیرات و سرویس پست‌های زمینی به‌صورت خط گرم (برق‌دار) بر اساس برنامه هر 6 ماه یک‌بار به پست‌ها مراجعه می‌کنند آن روز (چهارشنبه 19 شهریور) نیز برای گردگیری و آچارکشی به محل آمده بودند که با قفل‌شکسته یکی از سه درب مواجهه شدند.

مسعود مکاری زاده افزود: جوانی که قصد سرقت کابل برق پست را داشت دچار برق‌گرفتگی شده و در همان لحظه جان سپرده بود. وی با اشاره به اینکه در کنار جسد آچار و تیغ موکت بری بود تصریح کرد: بلافاصله پلیس و قاضی کشیک در محل حضور یافتند و بدن بی جان این مرد که حدود 4روز از مرگ وی گذشته بود به پزشک قانونی منتقل شد. مکاری زاده این را گفت که هویت این سارق هنوز مشخص نشده است و پرونده در دست بررسی است.
 
مرگ 5 سارق

مدیر دفتر امینی و کنترل ضایعات توزیع برق هرمزگان از افزایش سرقت در حوزه برق از اوایل امسال تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت آمار سرقت کابل، سیم‌های مسی و حتی آلومینیومی و درب تابلو برق در سطح استان افزایش‌یافته است.

مکاری زاده از مرگ سارق کابل برق در روستای حسن لنگی گفت: هفته گذشته جوانی حدود 35 ساله که دچار اعتیاد بود هنگام سرقت کابل برق سقوط کرد و جان سپرد. وی آمار فوت‌های ناشی از سرقت در حوزه برق در سال جاری را 5 نفر ذکر کرد یادآور شد: این 5 نفر از اول سال تاکنوندر حین سرقت فوت شدند.

سارق کابل در پست برق جان باخت

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها