شطرنج آنلاین در شهرستان های هرمزگان

نفرات برتر معرفی شدند 



آرمین قائدی قهرمان نهمین دوره هفتگی مسابقات شطرنج برخط (آنلاین )آزادجزیره بوموسی شناخته شد‌.
به گزارش صبح ساحل، این دوره از مسابقات با شرکت ۱۸ شطرنجباز در ۹دور و به روش سوئیسی به صورت آنلاین برگزار شد و در پایان آرمین قائدی موصلوازلارستان بر سکوی قهرمانی ایستاد. نادر نوروزیان از کیش عنوان دومی را کسب کرد. عبدالله بهادری از میناب در مکان سوم قرار گرفت.   محمد محمد زمان از بستک و محمود حسن نسب از رودان عنوان های چهارم و پنجم را کسب کردند.‌

شطرنج  بلیتس آنلاین شهرستان میناب

مسابقات هفتگی شطرنج آنلاین میناب  با حضور شطرنجبازانی از نقاط مختلف کشور با حضور ۵۵ نفر با زمان پنج دقیقه و سه ثانیه پاداش در ازای هر حرکت در ۷ دور به روش سوئیسی انجام شد که در پایان  نادر نوروزیان از کیش با کسب ۶/۵  امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد. محمد کرمی  از کرمانشاه با کسب ۵/۵ امتیاز و پوئن شکنی بهتر در مکان دوم ایستاد.  آرمین غلامی از بوشهر با کسب ۵/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر سوم شد. علی نجفی نیا از جیرفت به عنوان امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۴ سال شناخته شد. 

شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی  بندرلنگه 

مهران زاهری عنوان  قهرمان دهمین دوره از مسابقات شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه را از آن خودش کرد. این دوره از مسابقات با شرکت ۶۲ شطرنجباز در ۹ دور و به  روش سوئیسی  با زمان سه دقیقه به اضافه دو  ثانیه افزایش زمان در ازای هر حرکت، به صورت آنلاین برگزار شد و در پابان  مهران زاهری از همدان با ۷ امتیاز و پوئن شکنی بهتر عنوان نخست را به دست آورد‌.  پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با ۷  امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم ایستاد. عابد عبدالصمدی از میناب با ۶/۵  امتیاز در جای سوم قرار گرفت. عسل جودی زاده از اهواز با ۶/۵ امتیاز و پوشکنی کمتر چهارم و عبدالله بهادری از میناب با شش امتیاز پنجم شد. 
  نفرات برتر معرفی شدند 
  

 شطرنج آنلاین آزاد شهرستان بستک

 
جمال زارع از مشهد قهرمان هفتمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین آزاد شهرستان بستک شناخته شد. دراین دوره از رقابت‌ها که با حضور ۸۲ شطرنجباز از استان های هرمزگان ، فارس، مازندران، خراسان شمالی ،بوشهر، قزوین، کرمانشاه، آذربایجان شرقی در ۹ دور به روش سوئیسی و  آنلاین برگزار شد جمال زارع از مشهد با کسب ۷ امتیاز و پوئن شکنی ۳۸ عنوان نخست را کسب کرد. ملیحه احمدی از خراسان شمالی با کسب ۷ امتیاز و پوئن شکنی ۳۵ درمکان دوم ایستاد. حسین اردشیر پور از بوشهر با کسب ۷ امتیاز و پوئن شکنی کمتر سوم شد.  عادل عبدالصمدی از میناب  با کسب ۶/۵ امتیاز چهارم شد و عنوان پنجمی را کارن امینی از کیش با کسب ۶/۵ امتیاز از آن خودش کرد.‌ مقام اول زیر ۱۴ سال را  عرفان میرزایی از فیروزآباد با کسب ۶/۵ امتیاز به خودش اختصاص داد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها