با حکم شهردار بندرعباس؛

دو سرپرست جدید در بخش ارتباطات و سازمان فرهنگی شهرداری معرفی شدند



شهردار بندرعباس در آیین معارفه سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: هماهنگی بین بخشی و شناخت خوب از مجموعه، دو مسئله مهم در انتخاب مدیران شهرداری بندرعباس است

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس منصوب شد

به گزارش صبح ساحل، عباس امینی‌زاده در آئین معارفه سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل، گفت: جابجایی اتفاق جدیدی در مجموعه‌های اداری نیست. وی افزود: گاهی اوقات قرار گرفتن مدیران در بخش‌هایی که تخصص و تجربه کافی آن را داشته باشند، منشأ اتفاقات خوب و ماندگار هستند که جای قدردانی دارد.

امینی‌زاده در ادامه نیز ضمن قدردانی از مدیر پیشین ارتباطات و امور بین‌الملل و همچنین کارکنان این مجموعه، گفت: برنامه‌های جاری و سیاست‌های شهرداری در حوزه ارتباطات اهمیت زیادی داشته و با جدیت دنبال می‌شود.

در ادامه این مراسم حمیدرضا حیدری‌پوری به عنوان سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس معارفه شد.مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس، مدیر نظارت بر خدمات شهری، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک جزو مسئولیت‌های پیشین سرپرست جدید این مدیریت است.

این مقام مسئول گفت: هماهنگی بین بخشی و شناخت خوب از مجموعه، دو مسئله مهم در انتخاب مدیران شهرداری بندرعباس است. اضافه می‌شود، در این جلسه حامد رضوانی به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس معارفه شد.سه سال مدیریت در بخش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس آخرین مسئولیت وی بوده است.

لازم به ذکر است در 6 مردادماه امسال، رئیس کل دادگستری هرمزگان از بازداشت شهردار منطقه یک بندرعباس به اتهام فساد مالی خبر داد. وی افزود: به همراه این فرد سه نفر دیگر نیز با عناوین اتهامی مشابه دستگیر شده اند.

گفتنی است شهردار بندرعباس در 18 شهریور ماه  از افزایش مناطق مدیریتی این شهرداری از سه، به چهار منطقه و همچنین افزایش نواحی شهری از ۱۰ به ۱۲ ناحیه خبر داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها