قیمت گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ فاش شد



گزارش‌ها نشان می‌دهند که گلکسی اس 21 اولترا از گلکسی اس 20 اولترا حدودا ۲۰۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از زومیت، پس از معرفی سری گلکسی نوت ۲۰، تقریبا کار شرکت کره‌ای درزمینه‌ی رونمایی گوشی پرچم‌دار در سال ۲۰۲۰ تمام شده است و روی ساخت محصولات پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ تمرکز می‌کند. انتظار می‌رود سامسونگ از اولین شرکت‌هایی باشد که اوایل سال ۲۰۲۱ گوشی هوشمند پرچم‌دار معرفی می‌کند.

در‌حال‌حاضر، شایعات فراوانی درباره‌ی پرچم‌داران نسل بعدی سامسونگ وجود دارد که ازجمله می‌توان به‌نام آن‌ها اشاره کرد. در برخی شایعات، به‌نام‌گذاری سری بعدی گلکسی اس به گلکسی اس ۲۱ و در برخی دیگر نیز به گلکسی اس ۳۰ اشاره می‌شود. در‌هر‌صورت جدا از اینکه چه نامی برای پرچم‌داران نسل بعدی سامسونگ انتخاب شود، اطلاعات دیگری نیز دراختیارمان قرار گرفته است؛ ازجمله قیمت مدل پریمیوم این سری، یعنی گلکسی اس ۲۱ اولترا.

چندی پیش، خبری درباره‌ی دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا منتشر شد که درواقع، به برخورداری ماژول از دو دوربین تله‌فوتو اشاره می‌کرد. حال، گزارش‌ها از ارزان‌تربودن سری اس ۲۱ از سری اس ۲۰ حکایت می‌کنند. افشاگری با نام مستعار Mauri QHD مدعی است که مدل گلکسی اس ۲۱ اولترا درمقایسه‌با مدل ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی اس ۲۰ اولترا، با کاهش قیمت ۲۰۰ دلاری همراه است و به‌جای ۱،۶۰۰ دلار، با قیمت ۱،۴۰۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. گفتنی است گلکسی اس ۲۱ اولترا از مدل ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۲۰ اولترا نیز ۵۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود.

شاید این افت قیمت برای کاربران گوشی‌های سامسونگ بسیار کمتر از حد انتظار باشد؛ اما باید در نظر داشت که شیب نزولی قیمت‌ها از عرضه‌ی محصولاتی به‌مراتب ارزان‌تر در آینده خبر می‌دهد. با‌این‌حال، گزارش‌هایی وجود دارد که علاقه‌مندان به پرچم‌داران سامسونگ را نگران کرده است. در‌صورت صحت شایعات، شرکت کره‌ای در پرچم‌داران خود تنها از تراشه‌ی اکسینوس ۱۰۰۰ استفاده می‌کند و از مدل‌هایی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۵ خبری نخواهد بود.

در‌حال‌حاضر، بسیاری از کاربران از عملکرد تراشه‌های اکسینوس در پرچم‌داران اخیر سامسونگ راضی نیستند؛ با این حساب، دور‌از‌ذهن نیست که حذف مدل‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون از سری گلکسی اس ۲۱ نه‌تنها به فروش آن‌ها کمکی نکند؛ بلکه به فروش این سری ضربه نیز بزند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها