قالیباف:

حکام خیانتکار منطقه شریک تمام جنایات صهیونیست‌ها هستند



رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقدام برخی از کشورهای منطقه در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: حکام خیانتکار منطقه از امروز شریک تمام جنایات صهیونیست‌ها از گذشته تاکنون هستند.

به گزارش صبح ساحل از خانه ملت، «محمدباقر قالیباف»  روز پنجشنبه در بیانیه‌ای در واکنش به خیانت برخی حکام منطقه به آرمان فلسطین اظهارداشت: آنچه در منطقه و در نمایش‌های تلویزیونی و انتخاباتی در حال وقوع است، برای مردم جهان علی‌الخصوص امت اسلامی، جوانان عرب و مردم مظلوم فلسطین تازگی ندارد. بسیاری از دولت‌های منطقه سال‌هاست که دست‌های به خون آغشته ظالم صهیونیست را با اشتیاق فراوان می‌بوسند و بر صورت‌های رنجور و داغدیده مردم مظلوم فلسطین چنگ می‌زنند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه اتفاق افتاد صرفا روی کاغذ آوردن ننگ و زشتیِ سال‌ها دشمنی حاکمان برخی کشورها با مردم فلسطین و آرمان قدس شریف بود، روابط آنها با دشمن صهیونیستی در همه زمان‌ها عادی و دوستانه بوده است و این صرفا داغ ننگی است که با لبخند رضایت بر پیشانی آنها کوبیده شده است. دشمن صهیونیست و آمریکای تروریست، این لباس ننگین و زشت را بر تن حاکمان واداده کرده‌اند و آنها را مقابل چشمان مسلمانان جهان در کوچه‌ها و خیابان‌ها می‌چرخاند تا همه مطمئن شوند که عاقبت دوستی با دشمنان خدا جز خفت و خواری و زبونی نیست.  

قالیباف خاطرنشان کرد: حکام عرب! مگر نشنیده‌اید که خداوند در خصوص دوستی با دشمنانی که مسلمانان را از خانه‌هایشان بیرون می‌کنند و آنها را می‌کشند چه فرموده است؟ «إِنَّمَا یَنْهَاکُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِینَ قَاتَلُوکُمْ فِی الدِّینِ وَأَخْرَجُوکُمْ مِنْ دِیَارِکُمْ وَظَاهَرُوا عَلَیٰ إِخْرَاجِکُمْ أَنْ تَوَلَّوْهُمْ ۚ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ فَأُولَٰئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ» چه ظلمی از این آشکارتر و چه دشمنی از این خون‌ریزتر؟  

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب  بارها بر این موضع تاکید کرده‌اند که هیچ راه‌حلی بدون مردم فلسطین وجود نخواهد داشت و این قاعده‌ای همیشگی و پابرجاست. فلسطین خون جاری در رگ جوانان مسلمان است؛ فلسطین پاره تن اسلام است؛ فلسطین شرافت و غیرت جوانان عرب سراسر منطقه است و آنکه به فلسطین ظلم می‌کند نه از اسلام بویی برده است نه از شرافت و غیرت و انسانیت.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یوم النکبة ثانی را رقم زدند و بدانند که از امروز رسماً شریک تمام جنایات‌های غاصبان جنایتکار صهیونیست هستند از بالفور تا یوم النکبة؛ از صبرا و شتیلا تا جنگ ۲۲ روزه. شما هیچگاه ایستادگی نکرده‌اید که حالا بخواهید تسلیم شوید. بدانید که انّ الله یُدافع عن الذین آمنوا. شکست دشمنان خدا قطعی است و پیروزی از آن مردان خداست. مردم فلسطین و امت اسلامی بدون هیچ شکی و طبق وعدۀ تخلف ناپذیر خداوند پیروز خواهند بود و شما دوزخیان زمین و آسمان‌ها هستید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها