معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان

مشکلات مردم خمیر بدون اتلاف وقت رسیدگی شود



معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه دستگاه ها با بهره گیری از پتانسیل های موجود و بدون اتلاف وقت به مشکلات مردم خمیر رسیدگی کنند، گفت: باید همه دستگاه‌ها و ظرفیت‌ها پای کار بیایند و به شهرستان های استان کمک کنند.
به گزارش صبح ساحل، نازنین شیبانی تذرجی در یک نشست با تاکید بر حل مشکلات مردم افزود: از آنجاييكه شرايط امروز حساس و نيازمندي‌ها و مشكلات مردم زياد است، باید رفتار و عملکرد و برنامه ریزی ما در جهت ارائه خدمات شایسته به مردم باشد.
وی با اشاره به تاکید استاندار هرمزگان به استقرار ادارات در شهرستان‌های تازه تاسیس در کوتاه ترین زمان، اضافه کرد:  جهت رفاه مردم شهرستان خمیر و عدم نیاز به مراجعه حضوری به مرکز استان، ظرف یک هفته آینده نمایندگان دستگاه‌ها در این شهرستان مستقر می شوند.  برخی از این نمایندگی‌ ها، پیش از این در شهرستان هایی که  خدمات الکترونیکی در آن جوابگو مردم نیست وجود داشته و برخی برای نخستین باردر روزهای آتی شروع به فعالیت می‌کنند.
وی در آخر از مدیران خواست حفظ حقوق شهروندی را در اولویت خود قرار داده و همیشه در دسترس مردم  و پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم باشند.
گفتنی است به دستور معاون استاندار در جلسه تعیین وضعیت استقرار ادارات در شهرستان خمیر مقرر شد ظرف ده روز آینده جلسه ای با حضور فرماندار خمیر و برخی مدیران استانی برای بررسی ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان خمیر برگزار شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها