دومین دوره مسابقات تنیس خاکی هرمزگان 

جام گوهری درجایگاه قهرمانی قرار گرفت 



دیدار نهایی مسابقات تنیس خاکی هرمزگان به میزبانی باشگاه افسران  و با حضورسعید احمد وند سرمربی سابق تیم ملی تنیس در مجموعه شهید چمران برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، در دیدار نهایی این دوره از مسابقات سلیمان جام گوهری موفق شد با نتیجه دو  بر یک حریف خود  سلمان ماجرایی را شکست دهد وبه عنوانی قهرمانی دست پیدا کند.  جلیل تاجگذاری رئیس هیات تنیس خاکی هرمزگان در باره برگزاری این رقابت ها به صبح ساحل گفت:  در این دوره از مسابقات ۳۸  بازیکن به مدت هفت روز به روش جدول تک حذفی با هم به رقابت پرداختند که در پایان سلیمان جام گوهری عنوان نخست را کسب کرد.
جام گوهری درجایگاه قهرمانی قرار گرفت 
وی بیان داشت : سلمان ماجرایی در مکان دوم ایستاد و  محمد حسین رحمانی وایمان جعفری مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.  وی ادامه داد: با توجه به شرکت ورزشکاران شاخص استان ، این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و  منصور حجتی به عنوان باریکن اخلاق این دوره از مسابقات شناخته شد.
   جام گوهری درجایگاه قهرمانی قرار گرفت 
 
جلیل تاجگذاری رئیس هیات تنیس خاکی هرمزگان خاطر نشان :  سر داور این مسابقات را میثم عباسی و مدیریت مسابقات بر عهده محمد حسین رحمانی بود. در پایان این مسابقات که  با حضور سعید احمد وند سرمربی سابق تیم ملی تنیس ،  مسئولان و علاقمندان به این رشته برگزار شد جوائز نفرات برتراهدا شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها