معرفی یک نرم افزار ربات ساز برای کلیک و تایپ خودکار در ویندوز و صفحات وب



شاید اگر عنوان "ربات نرم افزاری" را بیان کنیم ذهن شما به سمت ربات های اینستاگرامی یا ربات های سرخط زن بورس هدایت شود، اما امروزه ربات های نرم افزاری در ابعاد بین المللی تقریباً به تمامی سازمان ها و صنایع ورود کرده اند و در امور نرم افزاری که حالت تکراری و رباتیک دارند جایگزین انسان ها شده اند.

البته این به معنی کم اهمیت بودن ربات های اینستاگرامی یا ربات های سرخط زن بورس نمیباشد بلکه پیشرفت روز افزون ربات های نرم افزاری را نشان میدهد. حتی امروزه شاهد نرم افزارهایی هستیم که شما را قادر میسازند با سرعت زیاد و بدون نیاز به کدنویسی ربات های نرم افزاری مورد نظر خود را تولید نمایید. به این نرم افزار ها، نرم افزاری های ربات ساز میگویند که از نمونه های داخلی آن میتوان به نرم افزار ربات ساز کاربر مجازی اشاره کرد. این نرم افزار کاملا ایرانی، در حقیقت یک ربات ساز همه کاره است که به سرعت در بازار داخلی و خارجی در حال محبوب شدن است. شرکت سازنده این نرم افزار برای محبوب کردن نرم افزار خود، از ربات های سرشناس که همگان از آنها استقبال میکنند در وبسایت خود رونمایی کرده است ربات هایی نظیر ربات ارسال پیام انبوه در واتساپ، ربات اینستاگرام و ... اما محصول اصلی این شرکت در حقیقت یک نرم افزار ربات ساز کامل است که برای خودکار سازی امور مختلف نرم افزاری به کار میرود.

اگر تا کنون با نرم افزارهای ربات ساز کار نکرده اید زمانش رسیده که نگاهی به این دسته نرم افزارهای جالب و کاربردی داشته باشید.

نرم افزار ایرانی Virtual User (یا کاربر مجازی) علاوه بر فارسی بودن و داشتن اغلب استانداردهای بین المللی، طراحی ساده و سر راستی دارد که ماهیت یک نرم افزار ربات ساز را به خوبی نشان داده و باعث میشود بتوانید راحت تر با نرم افزارهای ربات ساز ارتباط برقرار کنید.

اگر بخواهیم خیلی ساده نرم افزار کاربر مجازی را شرح دهیم باید ابتدا 3 برنامه اصلی آنرا معرفی نماییم...

1- برنامه ضبط کننده (vUser Recorder)

این برنامه میتواند فعالیت هایی که شما با مأوس و کیبورد انجام میدهید را ضبط و ثبت نموده و در قالب یک فایل (فایل ربات) در سیستم شما ذخیره کند.

2- برنامه ویراستار (vUser Editor)

برنامه ویراستار برای ویرایش دستورات ضبط شده و افزودن دستورات جدید به لیست دستورات ذخیره شده به کار میرود و میتواند هوشمندی ربات نهایی را افزایش دهد.

3- برنامه اجرا کننده (vUser Player)

این برنامه برای اجرای ربات های ساخته شده در نظر گرفته شده است.

همانطور که از شرح برنامه های فوق پیداست، شما میتوانید دستورات مورد نظرتان را به کمک برنامه های ضبط کننده و ویراستار تبدیل به یک ربات نرم افزاری هوشمند نمایید سپس هر زمان که به اجرای آن دستورات نیاز داشتید رباتی که ساخته اید را به برنامه اجرا کننده بسپارید تا کارها را به اجرا درآورد!

شما میتوانید به سایت سازنده نرم افزار ربات ساز کاربر مجازی (v-user.com) ä مراجعه کرده و با دیدن فیلم های آموزشی کوتاه که در صفحه اول سایت قرار داده شده اند اطلاعات بیشتری در رابطه با این 3 برنامه کسب کنید. همچنین میتوانید نسخه آزمایشی کاملاً رایگان نرم افزار کاربر مجازی را دانلود نموده و کارایی آنرا در سیستم خود بیازمایید. قطعاً سادگی و هوشمندی فوق العاده این نرم افزار شما را شگفت زده خواهد کرد!

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها