فعالیت 24 پایگاه برای انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان کنکور/هزینه انتخاب رشته در هرمزگان اعلام شد



معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان از فعالیت 24 پایگاه در تمامی مناطق هرمزگان برای انتخاب رشته دانش آموزان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «احمد مهرانی»، معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای انتخاب رشته مناسب دانش آموزان پذیرفته شده، در آموزش و پرورش همه مناطق استان یک پایگاه انتخاب رشته دایر شده است. وی افزود: در مرکز استان و شهر بندرعباس نیز ۴ پایگاه راه اندازی شده است که در مجموع ۲۴ پایگاه انتخاب رشته در سطح استان آماده ارائه خدمات مشاوره ای و شغلی به دانش آموزان هستند. مهرانی اضافه کرد: خدمات این پایگاه‌های انتخاب رشته به صورت حضوری و غیر حضوری با تعین وقت قبلی صورت می‌گیرد با توجه تعداد مراجعین و رزرو قبلی، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آماده خدمت رسانی می باشند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان  در پایان در خصوص هزینه انتخاب رشته دانش آموزان گفت: بابت ارائه خدمات پایگاهها به دانش آموزان در شهرستان‌ها و مناطق مبلغ ۸۰ هزار تومان و برای مرکز استان ۱۱۰ هزار تومان اخذ می‌شود.

سازمان سنجش آموزش کشور زمان انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) و همچنین زمان و نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد. نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تهیه و بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس: www.sanjesh.org قرار گرفته است. متقاضیان لازم است با توجه به توضیحات ذیل نسبت به مشاهده کارنامه و انجام انتخاب رشته در زمان مقرر اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها