هزار دستگاه یخچال فریزر از سوی رهبر معظم انقلاب به نیازمندان بشاگرد اهدا شد



با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از فرمانده هان سپاه و ارتش، صبح امروز در رزمایش خدمت هزار دستگاه یخچال فریزر اهدایی رهبر معظم انقلاب بین نیازمندان ۱۶۰ روستای شهرستان بشاگرد توزیع شد.

 

به گزارش صداوسیما، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: این یخچال ساخت داخل است که در اختیار مردم بخش‌های مرکزی، گوهران و گافرو پارامون این شهرستان قرار می‌گیرد.

سردار عباس غلامشاهی افزود: امروز مردم یاری، مردم داری و محرومیت زدایی در الویت برنامه‌ها و اقدامات مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد.
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه هم گفت: در عید غدیر امسال ۲۳۰ دستگاه یخچال فریزر اهدایی رهبر انقلاب نیز به دست مردم ولایت مدار بشاگرد رسید.
سردار محمد مارانی افزود: مردم در زمان جنگ تحمیلی خدمات زیادی به رزمندگان ارائه کردند و اکنون زمان این است که ما خدمت گزار آنان باشیم.

وی گفت: خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و عقب نشینی آنان از دستاورد‌های مهم هشت سال دفاع مقدس است که پیشکسوتان جبهه و جنگ باید خاطرات و ارزش‌های مقدس آن را به نسل‌های جوان بازگو کنند.
فریدون همتی استاندار هرمزگان هم در جمع مردم بشاگرد گفت: امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا بجای برگزاری رزمایش نظامی، رزمایش خدمت کمک‌های مومنانه در سراسر هرمزگان برگزار شده است.

امروز همچنین و با حضور استاندار هرمزگان ساختمان ستاد مرکزی سپاه پاسداران در شهر سردشت بشاگرد افتتاح شد.
سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: برای ساخت این بنا شش میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه در طول این از هفته ۴۰ طرح محرومیت زدایی در هرمزگان بهره برداری خواهد شد گفت: چهار حسینیه و پایگاه مقاومت هم در طول هفته دفاع مقدس با اعتبار هشت میلیارد ریال در بشاگرد افتتاح می‌شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها