لیگ برتر دوچرخه سواری ایران

بانوان هرمزگان‌ قهرمانی خود را تکرار کردند



هرمزگان قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری بانوان ایران شناخته شد.

مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر پیست بانوان ایران به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی  آزادی برگزارشد که در رده بزرگسالان تیم هیات هرمزگان مقام اول را کسب کرد، در این مسابقات تیم ایراندخت تهران دوم شد و عنوان سومی هم به تیم آسمان آبی مشهد رسید.

در مسابقات تعقیبی انفرادی برزگسالان مریم جلالیه از هیات هرمزگان بر سکوی نخست ایستاد. ساجده سیاحیان از تیم اعتماد کالای یزد در مکان دوم و فاطمه فیضی از ایراندخت تهران در جای سوم قرار گرفت.

در رقابت های کایرین بزرگسالان ستاره زرگر از هیات خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت. آتوسا عباسی از هیات هرمزگان در مکان دوم قرار گرفت. یگانه غلامرضایی از تیم آسمان آبی مشهد سوم شد.

در اسپرینت بزرگسالان تیم هیات هرمزگان عنوان قهرمانی را کسب کرد.  تیم آسمان آبی مشهد دوم شدو تیم ایراندخت تهران در جای سوم ایستاد. در رقابت های ۵۰۰ کتر بزرگسالان ستاره زرگر از هیات خوزستان ، آتوسا عباسی از تیم هیات هرمزگان و یگانه غلامرضایی از آسمان آبی مشهد اول تا سوم شدند.‌ در اسکرچ بزرگسالان

ساجده سیاحیان از اعتماد کالای یزد ، نرگس عبدی از هیات هرمزگان و فاطمه فیضی از ایران دخت سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در روز نخست مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری بانوان کشور و در ماده استقامت ۸۰ کیلومتر جاده ماندانا دهقان از هیات هرمزگان صاحب مدال خوش رنگ طلا شد. مریم جلالیه و ساجده سیاحیان هر دو از هیات اصفهان مدال‌های نقره و برنز را به گردن آویختند.

این مسابقات در دو ماده جاده و پیست  در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و  تیم دوچرخه سواری هرمزگان به مربیگری لیلا قیصری با ۱۲ تیم دیگر از سراسر کشور رقابت کرد.

تیم هرمزگان سال‌هاست عناوین قهرمانی مسابقات لیگ دوچرخه سواری بانوان در رده سنی بزرگسالان در کارنامه دارد.

    

     بانوان هرمزگان‌ قهرمانی خود را تکرار کردند

     

       بانوان هرمزگان‌ قهرمانی خود را تکرار کردند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها