نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک در هرمزگان و 16 استان دیگر



رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از نوبت دهی اینترنتی درخصوص تعویض پلاک در هرمزگان و 16 استان دیگر از 8 مهرماه خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ علی محمدی»، رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: به دنبال دستور ریاست پلیس راهور ناجا و با هدف گسترش خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی، طرح نوبت دهی اینترنتی برای حضور در مراکز تعویض پلاک به مرحله اجرا درآمد که در جریان آن سامانه  nobatdehi.epolice.ir  برای دریافت نوبت اینترنتی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در فاز اول اجرای این طرح دریافت نوبت برای خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک در تمام مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک تهران به صورت اینترنتی درآمد، گفـت: با اقدامات انجام شده از روز  ۲۹شهریورماه ارائه خدمات شماره گذاری در تمامی مراکز تعویض پلاک استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، گیلان، کرمانشاه، البرز، یزد و قم  نیز  از طریق دریافت نوبت اینترنتی اجرایی شد و پس از آن ما اقدامات خود برای ایجاد این سامانه در دیگر استان‌های کشور را ادامه دادیم.

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: در نهایت با اقدامات انجام شده از فردا هشتم مهرماه خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ۱۷ استان دیگر شامل خوزستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، گلستان، مازندران، همدان، سمنان، اردبیل، غرب استان تهران، شرق استان تهران، قزوین، کردستان، لرستان، مرکزی،هرمزگان، بوشهر و زنجان نیز صرفا از طریق دریافت نوبت از سامانه نوبت‌دهی میسر خواهد بود.

وی درباره اینکه چند استان دیگر هنوز به سامانه اینترنتی نوبت دهی نپیوسته‌اند، اظهارکرد: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در استان‌های ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و خراسان جنوبی هنوز به این سامانه وصل نشده‌اند که اقدامات زیربنایی در آنها انجام شده و به زودی  خدمات تعویض پلاک در این استان‌ها نیز صرفا به صورت اینترنتی ارائه خواهد شد.

اینترنتی شدن نوبت دهی در مراکز تعویض پلاک بندرعباس 

«سرهنگ مجید صالح پور»،  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان خبر داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند، طرح نوبت دهی اینترنتی خدمات شماره گذاری در مرکز استان  از هشتم مهرماه امسال اجرایی خواهد شد. وی افزود: این طرح از طرح های تحولی نیروی انسانی محسوب و در جهت ارائه خدمات بهتر و با هدف جلو گیری از حضور طولانی مراجعین در مراکز تعویض پلاک و به صورت کاملا رایگان و اینترنتی به شهروندان انجام می شود. این مسئول انتظامی با اشاره به قطعیت اجرای طرح از تاریخ مذکور به عموم شهروندان توصیه کرد: از روز سه شنبه (هشتم مهرماه) بدون اخذ نوبت اینترنتی به مرکز تعویض پلاک استان مراجعه ننمایند چراکه برابر دستورالعمل های موجود ارائه خدمات به آنان مقدور نخواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان اظهار داشت: در فاز اول اجرای این طرح امکان نوبت دهی اینترنتی از ساعت 7 صبح تا 14 فراهم شده، و متقاضیان می بایست پس از اخذ نوبت اینترنتی در وقت تعیین شده جهت اخذ خدمات به مرکز تعویض پلاک استان مراجعه کنند.

وی در پایان با تأکید مجدد بر رایگان بودن کامل مراحل نوبت دهی اینترنتی،  تصریح کرد : اخذ نوبت در حال حاضر از دو طریق است اول تارنمای اینترنتی به آدرسnobatdehi.epolice.ir و دوم از طریق لینک آدرس نوبت دهی اینترنتی سایت راهور 120 برای تمامی متقاضیان امکان پذیر است.

منبع: ایسنا_موج

غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 1
بهروز
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
تعویض پلاک تعطیله همش الکی هست زوج و فرد انجام میشه
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها