ناصر شریفی به عنوان عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد منصوب شد



ناصر شریفی نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین هرمزگانی طی حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عضو اصلی هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد کشور شد.

به گزارش صبح ساحل، ناصر شریفی نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک، پارسیان و جزیره کیش طی حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان عضو موظف هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد کشور منصوب شد.

صندوق بازنشستگی فولاد کشور به عنوان یکی از صندوق های مادر و بزرگ در سطح کشور است که شرکت بزرگ صنعتی همچون شرکت سایپا، دخانیات ایران، سنگ آهن مرکزی ایران، توسعه مرآت کیش، معادن اسفندقه، فولاد آلیاژی ایران، فراورده های نسوز، سی ولکس، کومش گستر و کارگزاری حافظ را در زیر مجموعه خود دارد و شریفی به عنوان اولین هرمزگانی  عضو اصلی هیات مدیره این موسسه بزرگ می شود.

این صندوق در سال ۱۳۵۳ تأسیس شده و زیر نظر شرکت ملی فولاد ایران قرار دارد.همچنین ۲۰٪ از مالکیت این صندوق در اختیار سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) قرار دارد. از این صندوق به عنوان یکی از «بازیگران اصلی بورس اوراق بهادار تهران» نام برده می‌شود.

ناصر شریفی در انتخابات میان دوره ای دهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم غرب هرمزگان انتخاب شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها