سهمیه اعتباری وانت بارهای بنزینی دارای باربرگ در بندرعباس واریز شد



معاون بار و کالای سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس از واریز سهمیه اعتباری برای وانت بارهای بنزینی ساماندهی شده بندرعباس همزمان با سراسر کشور خبر داد.

 به گزارش صبح ساحل، محمدرضا بی نیاز  با اعلام این خبر تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور هفتمین مرحله واریز سهمیه اعتباری برای وانت بارهای بنزینی ساماندهی شده صبح امروز واریز شد.

وی با اشاره به الزام دریافت باربرگ برای رانندگان وانت بارهای شهری جهت هر جابجایی بار و فعالیت خود در سطح شهر، خاطرنشان کرد: سهمیه اعتباری سوخت در صورت صدور باربرگ‌ تا سقف مشخص قابل افزایش است.

معاون بار و کالای سازمان حمل و نقل، خاطر نشان کرد: سهمیه های اعتباری شهریور ۹۹ وانت بارهای ثبت نام شده در سامانه www.utcms.ir، برای وانت بارهای تک سوز پرمصرف ۳۰۰ هزار تومان، و دوگانه سوز پر مصرف ۱۹۵ هزار تومان می باشد.

وی  افزود: همچنین برای وانت بارهای تک سوز کم مصرف ۲۲۵ هزار تومان، و تک سوز پر مصرف ۱۳۵ هزار تومان سهمیه اعتباری در نظر گرفته شده و به کارت های اعتباری دارندگان خودرو وانت واریز شده است.

معاون بار و کالای سازمان حمل و نقل در پایان بیان کرد: رانندگان برای استفاده از سهمیه اعتباری بنزین فقط از دستگاه پرداخت قرمز رنگ داخل جایگاه ها ی سوخت استفاده کنند.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها