همکاری‌های سپاه و شهرداری بندرعباس برای کاهش مشکلات محلات



 شهردار بندرعباس گفت: به منظور کاهش مشکلات شهروندان خصوصا در سطح محلات قدیمی، همکاری‌های مشترک با سپاه امام‌سجاد(ع) افزایش می‌یابد.

 به گزارش صبح ساحل، عباس امینی‌زاده در جلسه‌ای که با حضور فرمانده و معاونین سپاه امام‌سجاد(ع) برگزار شد، اظهار کرد: سپاه و شهرداری بندرعباس طی سالهای اخیر همکاری‌های مشترک خوبی در زمینه های خدماتی، عمرانی، رفاهی و اجتماعی آغاز کرده‌اند.
 وی در این نشست که به منظور عملیاتی‌سازی تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه با حضور جمعی از مدیران، معاونین و مسئولین دو طرف برگزار شد، افزود: همه، خصوصا شهروندان ساکن محلات قدیمی شهر از حاصل این تفاهم‌نامه ذینفع می‌شوند‌.
 

امینی‌زاده عنوان کرد: موضوعات عمرانی نیز با همکاری بسیج سازندگی و معاونت عمرانی شهرداری و مباحث مربوط به اشتغالزایی در محلات توسط سازمان میادین پیگیری می‌شود.
 شهردار بندرعباس تصریح کرد: در حوزه فعالیت های فرهنگی نیز سازمان فرهنگی و ورزشی و مجموعه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس با همکاری بخش‌های مرتبط در سپاه امام‌سجاد(ع) موارد ذکر شده در تفاهم‌نامه را اجرا می‌کنند.

  اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام‌سجاد(ع) استان هرمزگان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: اقدامات مشترک زیادی با شهرداری بندرعباس در حال انجام است که برخی از آنها در قالب تفاهم نامه عنوان می‌شود.
 وی با بیان اینکه شهرداری و سپاه نسبت به مسائل اجتماعی و خدماتی دغدغه و برنامه دارند، افزود: با توجه به شرایط کنونی و واقعیات اقتصادی حاکم بر جامعه، همکاری همه‌جانبه برای کاهش مشکلات خانواده‌ها امری ضروری است.

 سالاری در انتها نیز تاکید کرد: ایجاد اشتغال در سطح محلات و ارایه خدمات بهتر به شهروندان در بندرعباس از اهداف اصلی افزایش همکاری‌های سپاه و شهرداری در امضای این تفاهم‌نامه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها