جوان 25 ساله‌ای در بلوار امام حسین بندرعباس به قتل رسید؛

مشاجره مرگبار به خاطر کبوتربازی



دو نفر به علت کبوتربازی، با چاقو به جان جوان هم‌محله‌ای خود در بلوار امام حسین افتادند و وی را از پا درآوردند. این افراد که از محل حادثه متواری شده بودند پس از 12 ساعت توسط سبزپوشان پلیس آگاهی دستگیر و تسلیم قانون شدند.
ظهر دوشنبه گذشته اهالی محل با شنیدن صدای دادوفریاد خود را به کوچه رساندند، درگیری لفظی بین 8 نفر جوان بود که برای هم خط‌ونشان می‌کشیدند، ناگهان این مشاجره برشدت عصبانیت آن‌ها افزود و به زدوخورد منجر شد. در این میان، دو نفر چاقو به دست با چهره‌ای غضب‌آلود به جوان 25 ساله حمله‌ور شدند. شاهدان این صحنه دلهره‌آور، یک‌دفعه دیدند جوان مجروح نقش بر زمین شد ...
 گزارش این درگیری خونین به پلیس اعلام شد و دقایقی بعد نیز مأموران پلیس‌راهی محل شدند.
  
دستگیری 8 نفر
فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این خصوص گفت: در ظهر 7 مهرماه جاری برابر اعلام مرکز فوریت‌های پليسي 110 و مستند به گزارش کلانتري 17 بلوار امام حسين (ع) بندرعباس مبني بر وقوع يک فقره نزاع و درگيري منجر به قتل جوانی 25 ساله، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت. به گفته سردار غلامرضا جعفری، پلیس با تشکیل اکیپی به محل وقوع قتل اعزام شدند، در تحقیقات اولیه علت و انگيزه قتل از سوی برادر مقتول به دلیل کبوتر پراني عنوان شد که با انجام تحقیقات تکمیلی لازم مشخص شد علت و انگيزه اصلي قتل به‌جز کبوتر پرانی براثر مسائل اخلاقی و خانوادگی نیز بوده است. با اقدامات فنی و پلیسی گسترده و تلاش ویژه و با بهره‌گیری از ابزار فنی و پلیسی درون و برون‌سازمانی کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی در کمتر از 12 ساعت تعداد 8 نفر از افراد حاضر در درگيري در چند عملیات هم‌زمان دستگیر شدند.
 
اقرار به قتل
متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند. دو نفر از آن‌ها بیان داشتند که با سلاح سرد (چاقو) مقتول را به قتل رساند و مابقی افراد در این نزاع منجر به قتل مشارکت داشتند. فرمانده انتظامی استان هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان برشمرد و تصريح كرد: پليس با به‌کارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تأمین نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمني و امنيتي در پيشگيري از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها