عضو هیات رئیسه مجلس:

لغو جلسه سران قوا از سوی روحانی، خجالت آور است



احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس به لغو جلسه سران قوا توسط رئیس جمهور به علت بازدید رئیس مجلس از بخش کرونای بیمارستان امام خمینی واکنش تندی نشان داد و نوشت این کار خجالت آور است.

به گزارش صبح ساحل، احمد امیرآبادی فراهانی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «قالیباف با رعایت پروتکل های بهداشتی از بیمارستان بازدید می کند رئیس دفتر رئیس جمهور طی تماسی با مجلس لغو جلسه سران قوا را اعلام می کند. دلیل: احتمال انتقال بیماری کرونا از قالیباف به روحانی. واقعا خجالت آور است. علی_برکت_الله»

نشست سران قوا که قرار بود به میزبانی رییس جمهور برگزار شود به درخواست وزیر بهداشت لغو شد و حال مشخص شده که حضور قالیباف رییس مجلس در بیمارستان امام خمینی و بازدید از محل بستری بیماران کرونایی دلیل گرفتن چنین تصمیمی بوده است.

رییس مجلس در ادامه بازدیدهای موسوم به میدانی خود، ظهر امروز به بیمارستان امام خمینی رفت و به کادر درمان آن ها قول پیگیری مشکلات داد. تصاویر و فیلم های منتشر شده از این دیدار نشان می دهد که پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت نشده و محیط آلوده به ویروس بوده است.

معاون دفتر رئیس‌جمهوری هم در واکنش به حضور رئیس مجلس در بخش کرونای یکی از بیمارستان‌های تهران با تاکید بر اینکه کوچک شمردن پروتکل‌ها با هر انگیزه‌ای، عادی‌سازی نقض آنهاست، اظهار کرد: حضور در بخش بیماران بدحال و به همراه بردن خبرنگار و دوربین نه ایستادن در کنار مردم که بی‌اهمیت کردن سلامت مردم است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها