صیاد 25 ساله جاسکی براثر اتصالی برق کولر جان خود را از دست داد

پایان دردناک مرد دریا



اتصالی برق کولر همسایه ، جان جوانی را گرفت ، جوان 25 ساله ای  در جاسک  که صیاد بود و نان آور خانواده. از روزی که پدر و مادرش بیمار شدند و توان کار نداشتند آستین بالا زد و شد مرد میدان  و مرد دریا.نوجوانی را در دریا گذراند وباهزاران  امید و آرزوبرای سر و سامان دادن خانواده اش  قد کشید ...

 

بامداد برای صید با قایق دوستانش دل به دریا می زد و ساعاتی بعد با پای پیاده  خسته به منزل باز می گشت تا با استراحتی کوتاه ، دوباره راهی صید شود، خانواده بهادری با بودن علی غمی نداشتند ،خیالشان راحت بود که از پس هرکاری بر می آید ونمی گذارد  دستشان جلوی کسی دراز باشد ، خوش بودند و در خانه ای اجاره ای کنار ساحل روزگار می گذارند، اما ورق زندگی این خانواده برگشت  وشنبه تاریکی را برایشان  رقم زد.
 
 راهی دریا
شنبه 19 مهرماه . علی از خواب بیدار شد نگاهی به عقربه های ساعت انداخت ، ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد. به سرعت آماده شد و راهی دریا . زن میانسال با صدای بستن درب منزل، آشفته از خواب پرید ، هوا تاریک بود و نگاهی به  داخل خانه وحیاط کوچک انداخت فهمید پسرش برای صید بیرون رفته است اما  نمی دانست چرا دلش  پر ازآشوب است، به سختی توانست چشمانش را بر روی هم بگذارد و بخوابد .
 
 مرگ دردناک
ساعت 6 و 30 دقیقه، علی خسته و کوفته با لباس خیس وارد خانه شد خواست به حمام برود ، لحظه ای دستش به جاکولری خانه همسایه  خورد اما  ناگهان به خود لرزید و به زمین افتاد. زن میانسال با شنیدن صدایی ،بلافاصله به درون حیاط آمد و با دیدن پسرش شوکه شد و جیغ و فریاد سر داد.  همه اعضا خانواده وحشت زده از خواب بیدار شدند ، برادر علی خواست او را از زمین  بلند کند ولی برق اش گرفت ،درب حیاط باز بود کارگر ساختمانی با شنیدن سر و صدا وارد منزل شد و به سمت علی رفت ولی او را هم برق گرفت، مرد همسایه زمانی که فهمید  مشکل از اتصالی برق کولر وی است سریع فیوز برق را زد . علی به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک منتقل شد وبه دلیل شدت صدمات وارده ناشی از برق گرفتگی پس از گذشت یک ساعت از بروز این حادثه با وجود تلاش کادر پزشکی جان خود را از دست داد.
 
 بیمه نبود
  یکی از آشناییان خانواده بهادری  در این خصوص گفت:" درون این حیاط (در محله سرریگ جاسک )دو خانه جداگانه کوچکی قرار دارد که به دو خانواده اجاره داده شده است ،علی به همراه  پدر و مادر و 2برادرش در یکی از خانه ها مستاجر بود ، کولر خانه همسایه اتصالی داشت چند بار به او متذکر شده بودند ولی کو گوش شنوا".
وی گفت:" آن روز علی بعد از برگشتن از صید دچار برق گرفتگی شد و متاسفانه مادر و پدر بیمارش این صحنه را دیدند ، صحنه دردناکی بود ، من ساعت 7 صبح به بیمارستان رسیدم حال علی خوب نبود تا آنکه 8 صبح کادر درمانی گفتند که او فوت شد".
این مرد جوان  این را گفت که علی بیمه نبوده است و افزود:"علی بیمه صیادی نبود و نه قایقی داشت و نه سرمایه ای ، کاش  شیلات و مسوولان امر به این موضوع ورود کنند از صیادان حمایت کنند ، جوانان زیادی مانند علی هستند که برای امرار و  معاش خانواده خود تلاش می کنند سختی های زیادی به جان می خرند تا خانواده شان دستشان به کسی دراز نباشد ،ولی کسی نیست آنها را حمایت کنند".
 
 دفن در سندرک
پیکر علی بهادری  بعدازظهر 19 مهرماه جاری  به زادگاه اش در سندرک انتقال یافت و در بهت و حیرت خانواده و دوستان در آرامستان  آنجا به خاک سپرده شد.

پایان دردناک مرد دریا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها