۳۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرلنگه کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳۱ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری، ظهر امروز (۲۳ مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مقادیر زیادی سوخت قاچاق در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از وجود سوخت قاچاق در یکی از روستاهای بخش شیبکوه با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شده و در بازرسی از محل مقدار ۳۱ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را که داخل مخازنی مخصوص نگهداری می‌شد، کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش محموله سوخت قاچاق کشف‌شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه قاچاق سوخت و کالا ضربه مهلکی را بر اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست به‌منظور برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص، در اختیار پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

  •  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها