تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره استانی ابوذر در هرمزگان



مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان از تمدید مهلت ارسال آثار برای جشنواره استانی ابوذر خبر داد و گفت: با توجه به درخواست اصحاب رسانه استان هرمزگان بخش استانی جشنواره ابوذر تا ۱۵ آبان ماه سال جاری تمدید شد.

 

به گزارش صبح ساحل، محمد امین ذاکری اظهار داشت: اصحاب رسانه استان هرمزگان پس از فراخوان جشنواره ابوذر استقبال خوبی از این رویداد مهم کردند. 

وی افزود: اصحاب رسانه هرمزگان با ثبت آثار خود در شرکت در این جشنواره موفق شدند هرمزگان را در رتبه سوم در کشور قرار دهند. 

مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: با توجه به درخواست اصحاب رسانه استان هرمزگان بخش استانی جشنواره ابوذر تا 15 آبان ماه سال جاری تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا این تاریخ آثار خود را ارسال کنند. 

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه استان هرمزگان می‌توانند آثار خود را که از دی ماه سال قبل تولید کرده‌اند در محورهای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی که در استان هرمزگان به اقتصاد دریا محور تاکید می‌شود، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه خلیج فارس و خاورمیانه، مسائل صنفی خبرنگاران، کمک‌های مؤمنانه و کرونا، چهل سالگی انقلاب و امیدآفرینی در سایت aboozarha.com ارسال کنند. 

ذاکری گفت: قالب‌های این جشنواره شامل مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، گزارش خبری تحلیلی، موشن گرافی، عکس و کاریکاتور و فیلم کوتاه است و برگزیدگان در هفته بسیج معرفی می‌شوند. 

مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان از انتخاب داوران این جشنواره نیز خبر داد و گفت: خلیل تنیده، عبدالرسول بهمنی، اصغر بشارتی، مهدی خواجه‌ای، سیدرضا هاشمی، و منصور وحدانی داوران این جشنواره خواهند بود. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها