در یک اتفاق عجیب

رئیس چندین دوره هیات والیبال هرمزگان برکنار شد



حکم ریاست فدراسیون والیبال ، بستگانی سرپرست هیات والیبال هرمزگان منصوب شد.‌
به گزارش صبح ساحل، رئیس فدراسیون  والیبال در حکمی عبدالرئوف بستگانی  را به عنوان سرپرست هیأت والیبال هرمزگان منصوب کرد. طی مراسمی ،حکم سرپرستی عبدالرئوف  بستگانی سرپرست جدید هیات والیبال استان هرمزگان به ایشان داده شد.‌
در متن حکم داورزنی رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی به بستگانی آمده است:  به موجب این.حکم سرپرست هیات والیبال استان هرمزگان منصوب می شوید مقتضی است برابر مقررات ظرف مدت سه  ماه نسبت به برگزاری مجمع انتخابی اقدام مقتضی معمول فرمایید.
امید است با بکارگیری مساعی ارزشمند خویش و استفاده از همه ظرفیت های تخصصی استان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

فریدون الهامی: بارها به بنده اعلام شد که بگویم استعفا داده ام

️تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال هرمزگان نزدیک به دو سال باقیمانده است اما به یک باره رئیس  چندین دوره این هیات از سوی مدیرکل ورزش و جوانان برکنار شد. 

فریدون الهامی، رئیس سابق هیات والیبال استان هرمزگان در باره برکناریش از ریاست هیات والیبال استان گفت: صبح امروز با بنده تماس گرفتند که مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار جلسه فوری با بنده شده است و من هم بی اطلاع به محل اداره کل ورزش و جوانان رفتم، به یک باره با جلسه تودیع و معارفه رئیس هیات والیبال هرمزگان مواجه شدم که در این جلسه به راحتی عذر بنده خواسته شد.

وی بیان داشت : برکناری بنده تنها توسط مجمع انتخاباتی والیبال هرمزگان امکان پذیر است، پس از پایان جلسه بارها به بنده اعلام شد که بگویم استعفا داده ام اما بنده چنین کاری نخواهم کرد و تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال هرمزگان تیر سال ۱۴۰۱ کمتر از دو سال باقیمانده است و مشخص نیست این اقدام به چه دلیل بوده است.

   

    رئیس چندین دوره هیات والیبال هرمزگان برکنار شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها