افزایش 4 برابری تخلفات صنفی در جاسک؛ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف شد



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: طی سه ماهه دوم سال جاری شبکه بهداشت و درمان جاسک فعالیت های بهداشت محیطی خود را با شدت ادامه داده و بر رعایت مقررات و موازین بهداشتی اصناف، نظارت مستمر داشته است.

به گزارش صبح ساحل، احمد چنگایی افزود: در این بازده زمانی ۲۸۹۸ بازدید از واحد های صنفی انجام شده که در نتیجه آن ۲۷ واحد متخلف تعطیل شد و ۱۶ واحد صنفی نیز به تعزیرات معرفی شد که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته رشد ۴ برابری داشته است.

وی ابراز کرد: در این بین برای ۱۳۳ واحد صنفی اخطاریه صادر شده است. همچنین طی این مدت بیش از ۱۵۰۰ کیلو گرم مواد غذایی مختلف توسط کارشناسان سلامت محیط شهرستان جاسک معدوم گردیده است.

چنگایی با بیان این مطلب که نظارت ها، بازدیدها و اقدامات انجام شده شبکه بهداشت و درمان جاسک به نسبت سال گذشته در این بازه زمانی بیش از ۳ برابر افزایش داشته خاطر نشان کرد: برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، نباید با کسی مسامحه کرد و از مردم و اصناف مختلف خواست پروتکل های بهداشتی را همچون گذشته جدی گرفته و از شرکت در تمامی تجمعات و دورهمی ها خود داری کنند و در صورت اجبار حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله گزاری را رعایت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها