مهلت شرکت در جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش تمدید شد



تئاتر و عرصه هنرهای نمایشی از ابتدای تیر ماه سال جاری و بعد از نزدیک به پنج ماه تعطیلی بار دیگر آغاز به کار کرد، هر چند بسیاری در ابتدا مخالف بازگشایی زودهنگام سالن‌های نمایش بودند اما تماشاخانه‌های تئاتر مکلف شدند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان مخاطبان باشند.
 
به گزارش صبح ساحل، در این میان بسیاری از کارگردانان مطرح تئاتر از اجرا سر باز زدند، بسیاری از اجراهای مطرح و برخی دیگر از اجراهایی که از حضور بازیگران چهره و سلبریتی‌ها بهره می‌بردند ادامه کار خود را به بعد از پایان بیماری کرونا منتقل کردند اما در این میان برخی از کارگردانان جوان فرصت را غنیمت شمرده و آثار خود را روی صحنه بردند. 

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش

با توجه به پاندمی ویروس کرونا، دشواری تمرین تئاتر و درخواست جمعی از هنرمندان، مهلت ثبت‌نام در بخش‌های رقابتی سومین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش تا هشتم آبان تمدید شد.

هنرمندان متقاضی حضور در جشنواره تئاتر کوتاه کیش، حداکثر تا ۸ آبان ۹۹ فرصت دارند فرم شرکت در سومین دوره‌ این جشنواره را روی پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی kishtheaterfestival.ir به صورت آنلاین تکمیل کرده و تا ۸ آبان، نسخه نهایی فیلم اجرای خود را به شکل فیزیکی به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

«نمایش‌های ساحلی»، «نمایش های کافه‌ای»،«طرح‌ها و ایده‌های اجرایی مکتوب» و «عکاسی» بخش‌های رقابتی این دوره‌ جشنواره تئاتر کوتاه کیش هستند.

سومین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، برای سومین سال متوالی در آذر امسال با هدف حمایت و تقویت جایگاه تئاتر کوتاه، هویت بخشی به نمایش های کافه ای و ساحلی و حمایت از طرح ها و ایده های خلاق نمایشی در جزیره کیش برگزار می شود.

حسن پاروکش دبیر جشنواره تئاتر جزیره قشم شد

در پی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم : حسن پاروکش صیاد به عنوان دبیر هفتمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم منصوب گردید.

علیرضا کمساری مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی منطقه آزد قشم طی حکمی حسن پاروکش صیاد رئیس انجمن هنرهای نمایشی منطقه آزاد قشم را به عنوان دبیر هفتمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم منصوب کرد، در متن این حکم آمده است:

رئیس محترم انجمن هنرهای نمایشی ایران – شعبه منطقه آزاد قشم

باسلام

احتراما، نظر به تجربیات، دانش و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان دبیر هفتمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم منصوب می نماییم.

امید است که در سایه الطاف الهی و با بهره گیری از تجربه و مشاوره هنرمندان این منطقه شاهد برگزاری هرچه با شکوه تر این رخداد مهم هنری باشیم.

علیرضا کمساری

شایان ذکر است هفتمین جشنواره تئاتر منطقه آزادقشم در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها