بازسازی بخشی از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به هرمزگان واگذارشده‌است



به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده درخطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: بزودی سهم هر شهرستان درهرمزگان برای کمک  رسانی به ساخت شبستان حرم حضرت زینب(س) مشخص می‌شود و شماره کارت بانکی نیز در این زمینه اعلام می‌گردد.
وی، از مردم هرمزگان خواست برای توسعه عمرانی حرم حضرت زینب(س)، با جدیت تمام و درحد توان حتی به اندازه هزینه یک آجر در این کارخداپسندانه که افتخاری از سوی اهل بیت(ع) به این استان است، سهیم باشند.
گفتنی است که نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس هفته گذشته با هدف امضای تفاهم‌نامه ساخت بخشی از حرم حضرت زینب(س) به سوریه سفر کرده و با شیخ احمد بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه دیدار نمود. 


امام جمعه بندرعباس دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته وقف گفت: وقت صدقه جاریه و چشمه جوشان ماندگار است که ثواب دنیوی و اخروی برای شخص وقف کننده بدنبال دارد.


عبادی زاده ادامه داد: وقف نیاز به سرمایه بالایی ندارد و هرکس می‌تواند در راستای رفع بخشی از نیاز جامعه به صورت فردی و یا گروهی حتی با وقف یک درخت هم در این سنت حسنه سهیم باشد.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان گفت:  با زبان هنر امربه معروف ونهی از منکر کنیم و زبان شعر، قصه، داستان، فیلم و نمایش‌های هنری می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.


عبادی زاده بیان داشت: برای نهادینه کردن امربه معروف ونهی از منکر باید ابتدا درک دستی از مخاطب داشته باشیم، عجله نکنیم و از ریشه های منکر نیز نباید غافل باشیم، چرا که دشمن از شبکه سازمان یافته و تشکیلاتی برای منحرف کردن مردم استفاده می‌کنند.

منتشر شده: 1
بنده خدا
۲۵ مهر ۱۳۹۹
ابتدا مسئولان هرمزگانی روستاهای محروم خودشون رو بسازن بعد به حرم بی بی حضرت زینب (س)خدمت کنن، کم روستا در جاسک و بشاگرد نداریم ک نه آب دارن و نه برق و فاقد امکانات اولیه نمونه اش زاچ و داربست
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها