محمدباقر قالیباف:

بگو مگوهای سیاسی برای مردم آب و نان نمی‌شود



محمدباقر قالیباف با بیان اینکه امروز همه باید بدانند که بگومگوهای سیاسی برای مردم نان و آب نخواهد شد، گفت: این یک واقعیت تلخ است که رکوردشکنی های نگران کننده قیمت ارز و تورم لجام گسیخته زندگی را بر مردم سخت کرده است.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته نود اقتصادی، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این یک واقعیت تلخ است که رکوردشکنی های نگران کننده قیمت ارز و تورم لجام گسیخته زندگی را بر مردم سخت کرده است. امروز یک کارگر برای تامین هزینه زندگی خود مجبور است هر ماه یکی از اقلام سبد مصرف خانوار خودش را حذف کند.

وی بیان کرد: امروز حقوق بسیاری از کارگران و معلم های ما این اجازه را نمی دهد که سبد خرید خود را پر کنند و مجبور هستند با خرید چند قلم کالاهای اساسی زندگی خود را بچرخانند. ارگران روزمزدی وجود دارند که با خود محاسبه می کنند که اگر یک وعده غذایی کمتر بخورند، می توانند شب با دست پرتری به منزل بروند تا کمتر شرمنده فرزندان خود شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز همه باید بدانند که بگومگوهای سیاسی برای مردم نان و آب نخواهد شد، باید از منابع موجود به سرعت و با فوریت برای تامین نیازهای ضروری مردم استفاده کنیم و همه کشور با هر گرایش و سمت و سویی که هستند برای کاهش فشاری که بر مردم می‌آید، دست به کار شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها