به مناسبت هفته پار المپیک برگزار شد

مسابقات تیراندازی ویژه جانبازان و معلولین ، بیماران خاص و پیوند اعضا و ناشنوایان




یک دوره  مسابقات  تیراندازی به مناسبت هفته پار المپیک ، هفته تربیت بدنی و ورزش ویژه جانبازان و معلولین ، بیماران خاص و پیوند اعضا و ناشنوایان با از سوی هیات جانبازان و معلولین و با همکاری  هیات تیراندازی شهرستان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، شدر این مسابقات که در سالن  تختی بندرعباس  برگزار شد در رشته تیراندازی با تفنگ ویژه بانوان و در  رده سنی آزاد  فاطمه افراسیابی از هیات جانبازان و معلولین ،  لیلا روضه خوان از هیات جانبازان و معلولین ، محدثه شبراه  از هیات جانبازان و معلولین  اول تا سوم شدند و اعظم مخلصی از هیت ناشنوایان ،  صالحه کوهی ، شیوا داودی ، مطهره قطب الدینی و زهره تختی  از هیات بیماران خاص و پیوند اعضا ، اکرم صادقی ، کبری سالاری و  منیره نجفی
از هیات ناشنوایان  عنوان های چهارم تا یازدهم را از آن خود کردند. در مسابقات آزاد آقایان ،  آرمین اسپید عنوان قهرمانی را کسب کرد. میلاد خدمتکاری در مکان دوم ایستاد و حمید پلاسی بندری از هیت بیماران خاص  و پیوند اعضا سوم شد. محمد رضا قانعی فر از هیات ناشنوایان و محمد رضا وفا خواه از هیات بیماران خاص و پیوند اعضا چهارم و پنجم شدند.
این رقابت ها با حضور کامجو دبیرهیات جانبازان و معلولین فاطمه مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان استان ، محمود کریم زاده رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء ، خانم خاکساری نائب رئیس هیا ت تیر اندازی استان وخانم عالی پور  نایب رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء برگزار شد و به نفرات برتر جوایزی اهداء شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها