پس از گذشت حدود ۱۵ سال

کلاس داوری درجه سه فوتبال در بندرخمیر برگزار شد



نخستین کلاس درجه سه داوری در دوران کر ونا در شهرستان بندرخمیر برگزار شد.

 

اصغر معماری سرپرست دبیری هیات فوتبال استان هرمزگان در گفت و گو با صبح ساحل گفت: شهرستان های زیادی درخواست برگزاری کلاس درجه سه در استان دارند اما شرایط فعلی اجازه برگزاری به موقع کلاس ها را به ما نمی دهد.
وی بیان داشت: با هماهنگی که کمیته و دپارتمان داوری استان با کمیته داوران فدراسیون فوتبال داشتند بلاخره بعد از گذشت ۹ ماه از دوران کرونا نخستین کلاس داوری درجه سه به میزبانی هیات فوتبال شهرستان بندرخمیر با تدریس عبدالمجید معماری مدرس بومی و جوان ترین مدرس داوری فدراسیون فوتبال برگزار شد.
سرپرست‌ دبیری هیات فوتبال استان هرمزگان‌ گفت: در دوران کرونا کلاس درجه سه در سطح کشور برگزار نشده است و این کلاس که در شهرستان بندرخمیر برگزار شد با تایید ستاد کرونا شهرستان بندرخمیر و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با حضور ۲۴ شرکت کننده که ۲۰ نفر آقا و چهار نفر خانم بود برگزار شد.
اصغر معماری اظهار داشت : با داشتن مدرس جوان و به روزی مثل عبدالمجید معماری که رئیس دپارتمان داوری استان هم هستند هیچ مشکلی برای برگزاری کلاس های داوری درجه سه در جابجایی استان نداریم و هرکدام از شهرستان بتوانند مجوز برگزاری کلاس را از ستاد کرونا و فرمانداری خود بگیرند کلاس در آن شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. وی گفت: تاکنون شهرستان های بستک و جاسک هم خواهان برگزاری کلاس داوری درجه سه هستند که به دنبال هماهنگی های لازم برای برگزاری این کلاس ها هستیم.
معماری سرپرست دبیری هیات فوتبال هرمزگان  ضمن قدردانی از سید حسان قتالی رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرخمیر، و خانم لوئیزا بصیریان مدرس آمادگی جسمانی کلاس، از يونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر و ادریس طاهری پور خیر ورزشی شهرستان که همیشه در کنار ورزش بندرخمیر هستند و این کلاس پس از گذشت ۱۵ سال در این شهرستان برگزار شد تشکر کرد .

کلاس داوری درجه سه فوتبال در بندرخمیر برگزار شد

 

کلاس داوری درجه سه فوتبال در بندرخمیر برگزار شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها