مدیرکل تعاون و کار هرمزگان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان:

تاثیر مثبت نیروی انتظامی در حوزه امنیت هرمزگان کاملا مشهود است



به گزارش صبح ساحل، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: فرمانده نیروی انتظامی استان و مجموعه تحت پوشش آن نسبت به امنیت، نگاهی همه جانبه اقتصادی و اجتماعی دارند.

"هادی ابراهیمی" در نشست با فرمانده نیروی انتظامی استان به مناسبت گرامیداشت این هفته افزود: تاثیر مثبت نیروی انتظامی در خصوص پیشگیری و اقدامات در حوزه امنیت استان کاملا مشهود است که این امر ضمن جلوگیری از وقوع جرم، آرامش روانی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهارداشت: توجه نیروی انتظامی به ساماندهی مرزها و بخش های مختلف استان با رویکرد پیشگیرانه و با نگاه به افزایش فرصتهای شغلی و ایجاد امنیت برای جذب سرمایه گذاران در جهت توسعه و بهبود فضای اقتصادی قابل تقدیر است.

ابراهیمی اضافه کرد: این اداره کل در بخشهای مختلف از جمله پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین جامعه کارگری، شناسایی و ساماندهی اتباع خارجی و بررسی و کاهش حوادث ناشی از کار با نیروی انتظامی استان تعامل دارد و در این زمینه ها نیز نیروی انتظامی همکاری های لازم را دارد.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه فقر و عدم اشتغال است که دستگاههای متولی باید بستر ایجاد اشتغال جهت جلوگیری از این آسیب ها ایجاد کنند.

سردار سرتیپ دوم " غلامرضا جعفری" با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال نیازمند کار جمعی است، افزود: نیروی انتظامی برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری نیز حمایت های لازم را خواهد داشت.

وی اظهارداشت: مرزهای دریایی یکی از ظرفیتهایی است که در جهت ایجاد اشتغال جوانان منطقه می توان از آن استفاده کرد که با ساماندهی بازارچه های مرزی می توان علاوه بر جلوگیری از قاچاق کالا و مشارکت مردم در اقتصاد، زمینه توسعه اقتصادی منطقه را فراهم کرد که در نشست شورای تامین استان نیز این موضوع مطرح و در دستور کار قرار گرفته است.

سرتیپ دوم غلامرضا جعفری گفت: طرح مهارت آموزی در دوره سربازی یکی از طرحهایی است که دنبال می شود که در آن کارکنان وظیفه در طول خدمت با گذراندن آموزش مهارت آموزی حداقل یک مهارت فنی را فراگرفته تا زمینه اشتغال آن‌ها پس از پایان خدمت هموارتر شود که این بعنوان یک امر مهم مورد توجه قرار دارد.

وی اضافه کرد: برخی از خدمات پلیس را نیز برون سپاری کردیم تا از این طریق بتوان زمینه ایجاد اشتغال تعدادی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه تعامل با نگاه هم افزایی، مردمداری با روحیه اخلاق مداری و وظیفه محوری را همواره سرلوحه کار خود قرار دادیم، تصریح کرد: به سرمایه گذاران این اطمینان را دادیم که امنیت آنها در استان تضمین شده تا آنها بتوانند با افزایش سرمایه گذاری، رونق در اقتصاد و اشتغال و معیشت مردم را فراهم کنند.

در این نشست قول مساعدت و همکاری در خصوص ایجاد اشتغال و آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای بین دو دستگاه داده شد.

در پایان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اهدای لوح سپاس از تلاشهای فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان به جهت همکاری با این اداره کل تقدیر کرد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها