دانش آموزان کم بضاعت زیر چتر



مراسم رونمایی از کمپین«مهرباران»، با حمایت موسسه‌ی خیریه «بنياد رويش لبخند زندگی» در 29 مهرماه برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، موسسه‌ خیریه‌ی «بنياد رويش لبخند زندگی» با هدف حمایت از دانش آموزان کم‌برخوردار هرمزگان و خانواده‌هايشان از سال 1394  فعالیت خود را آغاز کرده‌است. این موسسه با چشم انداز تعلیم و پرورش 1000 نهال و با هدف کمک به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان سعی دارد هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکل مالی از رشد و تحصیل باز نماند. 
موسسه رويش ‌لبخند زندگی با مدیریت «عبدالرضا نادری‌پور»، در بحران کرونا و با توجه به مجازی‌شدن تحصیل دانش‌آموزان کمپین «مهرباران» برپا و درصدد تهیه یکهزار و صد دستگاه تبلت توزیع آن بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت استان است.

مدیرعامل موسسه «بنياد رويش لبخند زندگی»، گفت: کمپین«مهرباران» از امروز رونمایی شده‌ و قرار است به مدت یک ماه با همت مردم هزارو صد تبلت برای دانش‌آموز هرمزگانی خریداری شود.
نادری‌پور با بیان اینکه پویش«مهرباران» در سراسر کشور به خصوص هرمزگان قابل اجرا است، گفت: ۲۵۴ دانش‌آموز هرمزگانی تحت پوشش موسسه هستند که با همت مردم قرار است ۱۱۰۰ تبلت بین آنان توزیع شود. برای تامین هزار وصد تبلت هزینه‌ای معادل ۵ میلیارد تومان نیاز است که پویش با این هدف راه‌اندازی شده‌است. وی با اشاره به اینکه هرمزگان جز سه استان برتری است که دانش‌آموزان آن تحت پوشش موسسه‌های خیریه قرار دارند، اضافه کرد: در سال 1399، با همت موسسه بنیاد رویش ۸۲ دانش‌آموز هرمزگانی موفق به اخذ بورسیه شدند.
وی در پایان گفت: راه‌های کمک‌رسانی مردم به این کمپین، از طریق مراجعه به سایت بنیاد رویش به آدرس www.bonyadrooyesh.ir  و یا ارسال کد دستوری *۷۸۰*۱۲۱۳# و یا واریز وجه نقد به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۷۳۶۰۷ و شماره‌حساب ۱۰۷۰۸۱۳۵۱ نزد بانک قرض‌الحسنه رسالت به نام مؤسسه خیریه رویش لبخند زندگی به دست ما برسانند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها