نماینده ولی فقیه در هرمزگان

افزایش 70درصدی استفاده مردم از فضای مجازی/ جهش در مخابرات هرمزگان قابل لمس است



نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: جهش در عملکرد مخابرات هرمزگان قابل لمس است و رشد کمی و کیفی کنونی را با جدیت ادامه دهید.

به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در نشست با مدیر و جمعی از معاونان مخابرات منطقه هرمزگان با تجلیل از کارهای خوب و جهش‌وار مخابرات در استان هرمزگان در سال‌های اخیر، اظهار کرد: این عملکرد مثبت و اقدامات بزرگی را که در زمینه‌های گوناگون در استان به ثمر رسانده‌اید را به مردم منتقل و برای مردم از دستاوردهای نظام بیشتر بگویید تا روح امید در جامعه تقویت شود.

وی با بیان این که رشد کمی و کیفی فعالیت‌ها در زمینه‌های ارتباطی در هرمزگان بخصوص در سال‌های اخیر قابل لمس است، افزود: تلاش شما و همت مستمری که در زمینه رفع محرومیت‌های ارتباطی در استان به خرج می‌دهید و خدمات خوبی که برای مردم مناطق مختلف استان بخصوص در دورترین نقاط فراهم می‌کنید، جای تحسین دارد و توطئه‌های دشمنان در ناکارآمد جلوه‌دادن نظام جمهوری اسلامی را خنثی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اضافه کرد: اقدامات مخابرات تأثیر مستقیمی بر رضایت‌مندی مردم دارد و تداوم این تلاش‌ها که موجب بهره‌مندی بسیاری از مردم از خدمات مطلوب ارتباطی شده، حاصل تلاشی است که شما و همکاران‌تان در مخابرات منطقه هرمزگان دارید و این روند را با جدیت دنبال کرده و نقشه راه آینده و اهداف پیش رو را نیز برای مردم ترسیم کنید.

همت مخابرات در ایام کرونا جلوه خود را بیشتر نشان داد

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در ادامه به شیوع کرونا و افزایش 70درصدی میزان استفاده مردم از فضای مجازی بنابر آمارهای موجود اشاره و گفت: اگر در عمل یک جهشی در حوزه مخابرات در استان رخ نداده بود، اکنون شاهد گرفتاری‌های زیادی در استفاده از آموزش‌های از راه دور و مبتنی بر فضای وب بودیم که بحمدالله این مشکلات در استان در حداقل ممکن قرار دارد.

وی در همین زمینه ادامه داد: رساندن شمار تکنولوژی‌های ارتباطی توسط مخابرات در استان به بیش از 2100 تکنولوژی در سال 99 از حدود 950 تکنولوژی در سال 96 نشان دهنده عظمت کاری است که در این مجموعه صورت گرفته است و از شما می‌خواهم که مناطق کمتربرخوردار استان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهید.

 خدمات خود را به مردم بگویید

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان از مسؤولان مخابرات در استان خواست تا با گروه‌های مرجع، دانشگاهی، روحانیت و ... نشست برگزار کرده و آنان را در جریان خدمات خوبی که در استان انجام شده، قرار دهید تا آنان نیز با گسترش ارتباطات خود از دستاوردهای نظام در این عرصه دفاع کنند.

وی اضافه کرد: در این قرن با شکل جدیدی از حیات بشر مواجه هستیم که فضای مجازی نقشی اساسی در آن ایفا می‌کند و وابستگی مردم به این نوع از ارتباط، وظیفه شما را در رساندن تکنولوژی این ارتباط به مردم را دوچندان کرده است و بدانید که پس از پایان کرونا نیز دیگر جامعه و نیازهای انسانی در این زمینه به عقب باز نمی‌گردد و نقش شما در این عرصه بی‌بدیل است که بتوانید خدمات مطلوب و بروزی را به جامعه ارائه و عرضه کنید.

حجت‌الاسلام عباد‌ی‌زاده در بیان مثالی در این زمینه گفت: میل به خرید و فروش اینترنتی و یا توسعه ارتباطات آموزشی در دوران کرونا در پایان این بلیه که البته فرصت‌هایی را نیز برای ما بدنبال داشت نیز ادامه خواهد یافت و باید خودتان را برای دوران پساکرونا نیز آماده کنید.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: برخی از مناطق استان به نسبت مناطق دیگر از امکانات کمتری بهره‌مند هستند که بنده شاهد تلاش و همت شما در این مناطق برای رساندن ارتباطات به مردم هستم و این رشد کمی و کیفی را با تمام توان ادامه دهید و این کارنامه موفق خودتان را با همین شتاب پیگیری کنید تا دیگر در هیچ کجای استان مردم از نبود خدمات ارتباطی که زیربنای توسعه است، محروم نباشند.

هرمزگان در میان 7 استان اول کشور در توسعه شبکه

امیر یگانه مدیر مخابرات منطقه هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به تکمیل پوشش همراه اول در سواحل مکران و ایجاد بیش از 1100 تکنولوژی ارتباطی در 3 سال اخیر در استان، تمرکز بر مناطق محروم را یکی از اولویت‌های وزارت ارتباطات با تأکید وزیر ارتباطات و استاندار هرمزگان و رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان برشمرد و گفت: بحمداله در زمینه توسعه شبکه تلفن همراه در میان 7 استان اول کشور قرار داریم و پهنای باند ورودی استان و شهرهای مختلف را به 10 برابر گذشته افزایش داده‌ایم و همین طور در زمینه اتصال دستگاه‌های خدمت رسان نظیر ادارات ثبت احوال، استانداری، فرمانداری‌ها، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و ادارات مهم به فیبر نوری کار به پایان رسیده و در حال بهره‌برداری است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها