واکنش معاون وزیر به ادعای نماینده چابهار درباره تن‌فروشی



پس از صحبت های جنجالی معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در خصوص تن فروشی و خودکشی یک زن به دلیل عدم توانایی تامین آب آشامیدنی برای فرزندانش، معاون سیاسی وزیر کشور نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و از پیگیری نهاد های مرتبط خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، جمال عرف افزود: این موضوع به صورت جدی از سوی مسوولان ونهاد‌های مرتبط بررسی شده و تاکنون چنین ادعایی اثبات نشده است. 

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت بسیار بالای موضوع و انعکاس گسترده آن و سوء استفاده رسانه‌های معاند، بلافاصله دستور رسیدگی و راستی آزمایی ادعا به مسوولان این استان داده شد.
وی ادامه داد: فرمانداران، بخشداران و دهیاران شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند و دشتیاری با همکاری و ورود دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی و نیز مراکز پزشک قانونی بصورت دقیق این موضوع را مورد بررسی قرار داده‌اند که در نتیجه این بررسی‌ها هیچ گونه سند و یا حتی خبری در طول چند سال گذشته مبنی بر تایید این ادعا موجود نیست.
معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: از طرف مسولان استان سیستان و بلوچستان نیز به این نماینده ابلاغ شده که اگر سندی مبنی بر اثبات ادعای خود دارد، ارایه نماید.
عرف افزود: بدون شک اگر موضوع مورد ادعا اثبات شود، بدون مسامحه با مسببین آن برخورد خواهد شد و در جهت جبران، نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.
روز گذشته با انتشار کلیپی نماینده چابهار، در جلسه طرح سوال از وزیر نیرو گفت: «زنی شریف‌تر از وزیر و رئيس‌جمهور، در بلوچستان بابت تامین آب برای فرزندان‌اش، ناچار شده با یک مرد بخوابد و پس‌از آن خودکشی کرده... آدم این درد را کجا بگوید؟» این صحبت های نماینده چابهار با واکنش های زیادی مواجه شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها